تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

دستگاه تصفیه آب صنعتی دیجیتال مارکتینگ چگونه است:

با تعیین مقدار املاح موجود در آب و تعیین مقدار رسوبی که از آن آب می‌تواند باقی بماند مقدار و نوع آنتی اسکالانت را می‌توان محاسبه کرد که این روش به صورت کامپیوتری انجام می‌شود. مواردی که میزان دوز تزریق آنتی اسکالانت به آنها بستگی دارد به شرح زیر می‌باشد، می‌توان با توجه به این موارد مقدار دقیق آنتی اسکالانت تزریقی را مشخص کرد:

آنالیز آب خام ورودی

میزان جریان ورودی

میزان TDS آب ورودی

دما

pH

موارد بالا و همچنین نرم‌افزارهای اختصاصی مانند COROLA.T و غیره می‌توانند به تعیین مقدار دقیق دوز تزریقی کمک کنند. این نرم‌افزارها را می‌توان از شرکت سازنده خریداری کرد. اگر بخواهیم به طور معمول بگوییم مقدار دوز تزریق آنتی اسکالانت‌ها چیزی در حدود ۱ الی ppm ۶ می‌باشد.

نحوه تزریق آنتی اسکالانت

شاید جهت شما هم سؤال پیش آید که محل تزریق این مواد آنتی اسکالانت کجا می‌باشد؟ این مواد در دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی که به روش اسمز معکوس عمل می‌کنند قبل از فیلتر میکرونی و همچنین بعد از فیلتر شنی و کربنی نیز می‌باشد. با توجه به محل تزریق آنتی اسکالانت می‌توان نتیجه گرفت که رسوب کمتری بر روی فیلتر میکرونی خواهد نشست. در نتیجه عمر فیلتر میکرونی افزایش خواهد یافت. در نتیجه‌ی این فرایند با کاهش رسوبات بر روی فیلتر میکرونی و کاهش ورود رسوبات بر روی فیلتر ممبران عمر فیلتر ممبران نیز افزایش خواهد یافت.

نحوه‌ی تزریق آنتی اسکالانت به دستگاه تصفیه آب به این صورت هست که مقداری از آنتی اسکالانت با آب مخلوط و رقیق می‌شود این ماده توسط دوزینگ پمپ به داخل دستگاه تزریق می‌شود. مقدار این ماده از قبل مشخص شده هست و باید به همان مقدار مشخص شده به دستگاه تزریق شود. در اینجا یک نکته وجود دارد، باید دقت شود که زمانی که ممبران متوقف شده باید تزریق آنتی اسکالانت به دستگاه نیز متوقف شود و آنتی اسکالانت موجود در دستگاه باید به سرعت و با فشار از دستگاه خارج شود زیرا این ماده در دستگاه باقی می‌ماند و در آن ته‌نشین می‌شود و در دستگاه باعث ایجاد فولینگ می‌شود.

در دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی یک میکسر جهت مخلوط کردن آنتی اسکالانت و یک پمپ دوزینگ جهت تزریق آنتی اسکالانت به دستگاه به کار گرفته می‌شود. ای مواد در هرچند ثانیه به مقدار مشخصی به دستگاه تصفیه آب تزریق می‌شوند.

بیشتر بخوانید :

دانلود فونت b nazanin

دانلود مجموعه کامل فونت های سری بی B

دانلود فونت عربی مسیر

عملکرد آنتی اسکالانت

وجود آنتی اسکالانت‌ها در دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی موجب می‌شود این ماده به املاح موجود در آب بپیوندند و مانع از چسبیدن رسوبات به سطح ممبران شود. این ماده باعث می‌شود املاح از درون ممبران عبور کند و به همراه پساب‌ها از درون دستگاه تصفیه آب خارج شوند. این ماده بر روی رسوبات تأثیر می‌گذارد و سرعت بستن رسوبات را کاهش می‌دهد و از رسوب شدن املاح بر روی ممبران در هنگام عبور از آن جلوگیری می‌کند. عدم استفاده از آنتی اسکالانت دبی خروجی آب را کاهش می‌دهد و همچنین باعث بالا رفتن TDS آب می‌شود.

معایب استفاده از آنتی اسکالانت نامرغوب

افزایش تعداد شستشوی ممبران

کاهش طول عمر ممبران

تعویض زود هنگام ممبران

کاهش ظرفیت تولید

بالارفتن فشار پمپ طبقاتی و کاهش طول عمر آن

کاربرد آنتی اسکالانت در انواع دستگاه‌ها

جهت مشاهده منبع اینجا کلیک کنید

  • ۰۰/۰۴/۰۹
  • شرکت آب پاکسازان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی