تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

فیلتر های استفاده شده در آب شیرین کن صنعتی فیلتر شنی ، فیلتر ممبران، فیلتر کارتریج و غیره می باشد. این فیلتر ها بسته به ظرفیت و نوع دستگاه متفاوت و طراحی می شود. مهم ترین فیلتر آب شیرین کن صنعتی به جرأت فیلتر شنی می باشد که قبلا به صورت مفصل درباره آن توضیح داده ایم. بکواش در این فیلتر ها و تعویض سلیس در آن بسیار مهم و حساس است.

زمان تعویض فیلتر آب شیرین کن صنعتی

برای تشخیص زمان تعویض فیلتر آب شیرین کن صنعتی، ابتدا باید دانست تعداد و نوع فیلتر های به کار رفته در دستگاه چیست. طرح این سوال به ما این امکان را میدهد تا بسته به طراحی سیستم و استاندارد ها بعضی از فیلتر ها را مانند فیلتر کارتریج در زمان مقرر که معمولا ۱ ماه است تعویض و الباقی فیلتر ها مثل فیلتر ممبران را شستشو و یا CIP ، مطابق با استاندارد های آب برای شستشوی فیلتر ممبران با انجام عمل CIP و سلیس داخل فیلتر شنی ها را بکواش کنیم.

اجزا آب شیرین کن صنعتی

اجزاء آب شیرین کن صنعتی بسته به ظرفیت دستگاه و نظر کارفرما متفاوت است. به صورت کلی آب شرین کن صنعتی از پمپ ، فیلتر ممبران ، وسل ممبران یا پرشر وسل ، شاسی، فیلتر شنی، فیلتر کربنی، تابلو برق، لوله upvc، لوله استنلس استیل، گیج، پرشر سوئیچ، و غیره ساخته شده که در باره هر یک از این قطعات به صورت کامل در پیج دستگاه تصفیه آب صنعتی توضیح داده ایم.

نحوه کار آب شیرین کن صنعتی

اساس، پایه و نحوه کار آب شیرین کن صنعتی در بحث تصفیه آب اسمز معکوس است. در اسمز معکوس یک لایه غشاء نیمه تراوا که فیلتر ممبران باشد با ایجاد فشار اسمزی توسط پمپ آب شیرین کن آب را تصفیه می کند. آب ورودی به فیلتر ممبران به دو بخش آب تصفیه یا permeate و آب تغلیظ شده (concentrate) یا فاضلاب تقسیم می شود.

ظرفیت آب شیرین کن صنعتی
 

طراحی آب شیرین کن صنعتی

برای طراحی آب شیرین کن صنعتی ، جواب به این ۳ سوال ضروری و راه را برای طراح آب شیرین کن روشن می سازد.

  • آنالیز آب ورودی به آب شیرین کن صنعتی ، اصلی ترین و مهم ترین آیتم برای طراحی یک آب شیرین کن صنعتی می باشد.
  • تعیین ظرفیت دستگاه ، برای این است که در نرم افزار های طراحی RO بعد از مشخص کردن آنالیز آب ورودی به سیستم می بایست ظرفیت آب خروجی از دستگاه را مشخص نمود. این کار برای چیدن نوع و تعداد ممبران ها و فیلتر ها به طراح کمک می کند.
  • تعیین نوع آب و آنالیز آب خروجی از دستگاه یکی دیگر از آیتم هایی است که باید در اختیار طراح قرار داد. این کار به طراح این اجازه را می دهد تا در انتخاب نوع فیلتر و متریال بهتر تصمیم بگیرد.

آب شیرین کن صنعتی برای خرید

برای خرید آب شیرین کن صنعتی ، در مقاله خرید دستگاه تصفیه آب صنعتیبه صورت کامل توضیح داده ایم. به صورت کلی بعد از جواب دادن به ۳ سوال بالا در خصوص طراحی آب شیرین کن صنعتی ، با توجه به بودجه و مقدار پولی که قرار است هزینه کنیم مارک ، آپشن و تعداد متریال و قطعات و تجهیزات را مشخص می کنیم تا هم قیمت دستگاه مشخص گردد و هم برای خرید آن راحت تر تصمیم بگیریم.

راه اندازی آب شیرین کن صنعتی

برای راه اندازی یک آب شیرین کن صنعتی ، ابتدا می بایست ابعاد و اندازه دستگاه توسط شرکت سازنده آب شیرین کن به کارفرما داده شود تا محیط مناسب جهت نصب و راه اندازی دستگاه مهیا گردد. باید توجه نمود راه اندازی آب شیرین کن صنعتی کاری نیست که بخواهیم آن را خودمان انجام دهیم و حتما می بایست توسط فرد متخصص و مجرب که آشنا با این سیستم ها و طراحی آن باشد ، انجام گردد. معمولا راه اندازی و نصب آب شیرین کن صنعتی به عهده پیمانکار بوده و تمامی آب شیرین کن های ساخت شرکت آن پاکسازان به همراه نصب و راه اندازی می باشد و یک سال خدمات پس از فروش دارد. در خصوص نحوه کار واحد خدمات پس از فروش شرکت آب پاکسازان نیز در صفحه سرویس تصفیه آب به صورت کامل توضیح داده ایم.

1

2

3

  • ۰۰/۰۶/۱۱
  • شرکت آب پاکسازان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی