تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

آیا آب UV برای نوشیدن بی خطر است؟ | Is UV water safe to drink?

دستگاه تصفیه آب ماورا بنفش برای سلامتی مفید است زیرا تمام میکروب های مضر موجود در آب را از بین می برد بدون اینکه بر مزه تأثیر بگذارد

نوشیدن آب تمیز برای سلامتی ضروری است. با توجه به آلودگی گسترده موجود در آب ، آب شیر دیگر منبع قابل اعتمادی برای آب نیست. موارد متعددی وجود داشته است که افراد به دلیل نوشیدن آب فیلتر نشده شیر آب بیمار شده اند. بنابراین ، داشتن بهترین کیفیت تصفیه آب در خانه برای هر خانوار یک ضرورت است. با این حال ، بازار انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب را ارائه می دهد که از سیستم های مختلف تصفیه آب استفاده می کنند. از این رو کار انتخاب فیلتر آب مناسب برای خانه می تواند شما را گیج کند. انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب می تواند در دنیا تفاوت ایجاد کند. برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح ، ما محبوب ترین سیستم های تصفیه آب یعنی RO در مقابل دستگاه تصفیه آب UV را مقایسه کرده ایم.
سیستم تصفیه آب معکوس اسمز (RO) چیست؟

این یک سیستم تصفیه آب است که مولکول های آب را از طریق یک غشا semi نیمه نفوذ پذیر حرکت می دهد. در نتیجه ، فقط مولکول های آب می توانند به سمت دیگر غشا حرکت کنند و نمک های محلول و سایر ناخالصی ها را پشت سر بگذارند. از این رو ، آب تصفیه شده RO عاری از باکتری های مضر و همچنین آلاینده های محلول است.
سیستم تصفیه آب UV چیست؟

در سیستم فیلتر آب ماورا بنفش ، از اشعه UV (ماوراio بنفش) برای از بین بردن باکتری های مضر آب استفاده می شود. از این رو آب به طور کامل از عوامل بیماری زا ضد عفونی می شود. دستگاه تصفیه آب اشعه ماورا بنفش برای سلامتی مفید است زیرا تمام میکروب های مضر موجود در آب را از بین می برد بدون اینکه بر طعم آن تأثیر بگذارد.
کدام یک بهتر است - تصفیه کننده آب RO یا UV؟

در حالی که هر دو سیستم تصفیه آب RO و UV باکتری های مضر موجود در آب را از بین می برد یا از بین می برد ، چندین فاکتور دیگر وجود دارد که شما باید قبل از تصمیم نهایی خرید در نظر بگیرید. در اینجا تفاوت های اساسی بین دو سیستم فیلتراسیون وجود دارد.

    فیلتر اشعه ماورا path بنفش ROA تمام عوامل بیماری زا موجود در آب را از بین می برد ، با این حال باکتری های مرده در آب معلق باقی می مانند. از طرف دیگر ، یک دستگاه تصفیه آب RO باکتری ها را از بین می برد و بدن های مرده آنها را که در آب شناور هستند نیز فیلتر می کند. از این رو ، آب تصفیه شده RO از بهداشت بیشتری برخوردار است.
    دستگاه های تصفیه آب RO می توانند نمک های محلول و مواد شیمیایی را از آب خارج کنند. با این حال ، فیلترهای آب UV قادر به جدا کردن جامدات محلول از آب نیستند. بنابراین ، سیستم های RO در تصفیه آب لوله کشی موثرتر هستند زیرا باکتری تنها چیزی نیست که آب را آلوده می کند. فلزات سنگین و سایر مواد شیمیایی مضر موجود در آب می توانند بر سلامتی شما تأثیر منفی بگذارند.
    دستگاه های تصفیه RO دارای سیستم پیش تصفیه داخلی هستند که به آن کمک می کند تا با آب کثیف و گل آلود کار کند. از طرف دیگر ، فیلترهای UV با آب گل آلود کار نمی کنند. برای از بین بردن م theثر باکتری ها ، آب باید شفاف باشد. از این رو ، فیلترهای اشعه ماورا بنفش ممکن است گزینه مناسبی برای مناطقی باشد که آب دارای مقدار زیادی رسوب است.
    دستگاه های تصفیه آب RO برای افزایش فشار آب به برق نیاز دارند. با این وجود فیلترهای UV می توانند با فشار آب معمولی کار کنند.
    یکی دیگر از جنبه های اصلی انتخاب دستگاه تصفیه آب هزینه آن است. امروزه قیمت دستگاه تصفیه آب قابل توجیه است. این نه تنها ما را در برابر بیماری های منتقله از آب محافظت می کند ، بلکه باعث می شود ما مدرسه یا کار را از دست ندهیم. قیمت فیلتر RO برای حفاظتی که تضمین می کند قابل توجیه است. در کنار آن ، یک دستگاه تصفیه آب UV باعث صرفه جویی در برخی از جنبه های مهم دیگر مانند زمان می شود (دستگاه های تصفیه UV سریعتر از فیلترهای RO هستند) و آب را در رنگ و طعم طبیعی خود نگه می دارد.

A. O. اسمیت سطح دیگری از تصفیه آب را بالاتر از RO و UV می افزاید

هنگامی که همه در مورد بهترین فن آوری فیلتراسیون آب بحث می کنند - RO در مقابل UV؟ فناوری تصفیه دیگری نیز وجود دارد که توسط A. O. Smith - SSM به ثبت رسیده است. Side Stream RO Membran از افزایش میزان بازیابی آب تصفیه شده اطمینان حاصل می کند. این بدان معنی است که در مقایسه با فیلترهای آب معمولی RO ، آب کمتری هدر می رود. برخی از مدل های دارای فناوری SSM A. O. Smith X4 + ، X3 + و X3 هستند.

Silver Charged Membrane Technology (SCMT) سطح تصفیه سطح ثانویه ای را ایجاد می کند که از هرگونه آلودگی احتمالی جلوگیری می کند. بنابراین ، هنگامی که آب از طریق مراحل مختلف تصفیه فیلتر شد ، مرحله دیگر و احتمالاً آخرین مرحله SCMT است. ثابت شده است که SCMT + RO تصفیه آب بهتری نسبت به RO و UV فراهم می کند.

با این حال ، وقتی RO و تصفیه آب UV را مقایسه می کنیم ، آشکار است که RO یک سیستم تصفیه آب موثرتر از سیستم UV است. دستگاه های تصفیه آب با اشعه ماورا UV بنفش فقط آب را ضدعفونی می کنند که شما را در برابر بیماری های منتقله از آب محافظت می کند. با این وجود ، نمیتواند نمکهای محلول مضر و فلزات سنگین را از آب پاک کند. به همین دلیل سیستم های تصفیه آب RO از قابلیت اطمینان و کارایی بیشتری برخوردار هستند. اگرچه ، امروز یک شرط بسیار مطمئن تر ، انتخاب دستگاه تصفیه آب UV یا RO با SCMT (فناوری غشای شارژ نقره ای) است.

  • ۰۰/۰۲/۰۷
  • شرکت آب پاکسازان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی