تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

فونت لاله زار

عرض سلام دارم خدمت کاربران وب سایت تخته سبز، با آموزشی دیگر از نرم افزار فتوشاپ در خدمت شما هستم.

امروز می خواهیم در مورد دانلود فونت بی نازنین b nazanin صحبت کنیم و ببینیم دانلود فونت بی نازنین b nazanin چی هست؟ به چه کار ما می آید؟ و چگونه محتویات فایل های دانلود فونت بی نازنین b nazanin را در فتوشاپ ویرایش کنیم؟

دانلود فونت بی نازنین b nazanin چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

دانلود فونت بی نازنین b nazanin ها یک سری فایل های گرافیکی آماده  با پسوند PSD می باشند که لوگو پلاس logo plusان برای پیش نمایش کار های خود به مشتری از قبیل، کارت ویزیت، پوستر، صفحات وب، اپلیکیشن موبایل، لوگو، کاتالوگ، بروشور، و … از آن استفاده می کنند.

به عنوان مثال فرض کنید شما از صاحب یک کافی شاپ سفارش لوگو پلاس logo plusی لوگو را دریافت کرده اید. خب اگر شما بعد از اتمام کار یک لوگوی خام به مشتری تحویل بدهید ممکن است نتوانید رضایت مشتری را به دست بیاورید. اما اگر همین طرح را بر روی یک لیوان قرار دهید و به مشتریتان نشان بدهید مسلما تاثیر بسیار بیشتری در جلب رضایت مشتری خواهد داشت. پس دانلود فونت بی نازنین b nazanin ها به خوبی می توانند به لوگو پلاس logo plusان در زمینه فروش و بازاریابی کمک کنند.

البته فقط لوگو پلاس logo plusان نیستند که از دانلود فونت بی نازنین b nazanin ها استفاده می برند، شما با یک سرچ ساده در بستر اینترنت می توانید انواع دانلود فونت بی نازنین b nazanin های آماده برای کسب و کار خود را دانلود نمایید و به راحتی تصویر، لوگو یا متن خودتان را در آن جایگزین کنید.

در این ویدیوی آموزشی به شما خواهم گفت که دانلود فونت بی نازنین b nazanin (Mockup) چیست؟ چگونه کار می کنند و نحوه ی ویرایش، تغییر دادن  وجایگذاری محتویات آن ها چگونه است؟ . اما قبل از آن پیشنهاد می کنم حتما مبحث فونت لاله زار ها را مطالعه بکنید، چون پایه و اساس دانلود فونت بی نازنین b nazanin ها لایه های فونت لاله زار هستند.

دانلود فونت بی نازنین b nazanin کارت ویزیت روی گیره

دانلود فونت بی نازنین b nazanin کارت ویزیت روی گیره و کلیپس کاغذ مجموعه‌ای از 6 قالب لایه باز و آماده است که در حالت و نماهای مختلف تصویر برداری شده‌اند و مناسب جهت ایجاد پیش‌نمایش‌هایی از طرح‌های شما بر روی کارت ویزیت می‌باشند. این مجموعه دانلود فونت بی نازنین b nazanin در قالب فایل‌های PSD بر روی سایت بارگذاری شده‌اند که با اجرای هر یک از این فایل‌ها در محیط فتوشاپ خیلی راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و یا نسبت به ویرایش قالب‌ها اقدام نمائید.

قالب‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای سایز و ابعاد 2625×3500 پیکسل هستند که مناسب برای ایجاد پیش‌نمایش‌هایی با وضوح تصویر بالا می‌باشند. همچنین قالب‌ها به صورت Smart Object ایجاد شده‌اند که بواسطه همین ویژگی شما تنها با چند کلیک می‌توانید طرح و تصاویر خود را بر روی این قالب‌های آماده قرار دهید.

دانلود فونت بی نازنین b nazanin قوطی کبریت

دانلود فونت بی نازنین b nazanin قوطی کبریت مجموعه‌ای از 4 قالب لایه باز و آماده است که در حالت و نماهای مختلف لوگو پلاس logo plusی شده‌اند و مناسب جهت ایجاد تصاویری از پیش‌نمایش طرح شما بر روی پاکت و جعبه کبریت می‌باشند. این مجموعه دانلود فونت بی نازنین b nazanin در قالب فایل‌های PSD بر روی سایت بارگذاری شده‌اند که با اجرای هر یک از این فایل‌ها در محیط فتوشاپ خیلی راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

قالب‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای سایز و ابعاد 4160×6240 پیکسل هستند که مناسب برای ایجاد پیش‌نمایش‌هایی با وضوح تصویر بالا می‌باشند. همچنین قالب‌ها به صورت Smart Object ایجاد شده‌اند که بواسطه همین ویژگی شما تنها با چند کلیک می‌توانید طرح و تصاویر خود را بر روی این قالب‌های آماده قرار دهید.

دانلود فونت بی نازنین b nazanin چیست؟ دلایل محبوبیت font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها میان لوگو پلاس logo plusان گرافیک چیست؟ چگونه می‌توان از دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها در فتوشاپ استفاده کرد؟ یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که لوگو پلاس logo plusان گرافیک حرفه‌ای از آن بهره می‌برند،‌ دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها هستند. font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها مزایای بسیاری برای کسب و کار لوگو پلاس logo plusی شما در پی داشته و موجب رضایت بیش‌تر مشتریان شما خواهد شد. در این مقاله پس از پاسخ به سوال “دانلود فونت بی نازنین b nazanin چیست” به بیان کاربردهای دانلود فونت بی نازنین b nazanin و مزایای font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  این ابزار خواهیم پرداخت. با ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس همراه شوید.

دانلود فونت بی نازنین b nazanin چیست و چه کاربردی دارد

دانلود فونت بی نازنین b nazanin (mockup) به معنای پیش‌نمایش یا مدل آزمایشی است. دانلود فونت بی نازنین b nazanin در صنعت گرافیک و لوگو پلاس logo plusی یک فایل لایه باز با فرمت psd (فرمت فایل‌های فتوشاپی) است که لوگو پلاس logo plusان گرافیکی از آن به عنوان ابزاری برای پیش‌نمایش کارهای خود استفاده می‌کنند. برای مثال تصور کنید که به عنوان یک لوگو پلاس logo plus گرافیک می‌خواهید اقدام به لوگو پلاس logo plusی کارت ویزیتی را برای یک شرکت  کنید. واضح است که کارت ویزیت پیش از تایید مدیر شرکت چاپ نخواهد شد.

در چنین شرایطی که نیاز به تایید کارفرما دارید، می‌توانید با font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin یک پیش‌نمایش از آنچه که در ذهن دارید لوگو پلاس logo plusی کرده و به مدیر شرکت نشان دهید. همان‌طور که گفتیم دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها در فتوشاپ در قالب فایل‌های لایه باز هستند. فایل‌های لایه باز به شما این امکان را می‌دهند تا زمانی که در یک لایه تغییراتی خاص ایجاد می‌کنید، به استایل‌ها و افکت‌های آن لایه لطمه‌ای وارد نشود. به همین دلیل در صورت عدم رضایت کارفرما می‌توان فایل دانلود فونت بی نازنین b nazanin را به راحتی تغییر داد.

از دانلود فونت بی نازنین b nazanin می‌توان برای لوگو پلاس logo plusی در زمینه‌های مختلفی مانند کارت ویزیت، لوگو پلاس logo plusی کارت پستال، کاتالوگ و بروشور، پرچم، لوگو پلاس logo plusی لوگو، لوگو پلاس logo plusی صفحات وبسایت‌ها، نرم‌افزارها، بنر، طرح تیشرت، کارت تبریک و حتی کارت هدیه استفاده کرد. با font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin می‌توان به مشتری کمک کرد که طرح نهایی را به راحتی مجسم کرده و درباره جزئیات آن تصمیم بگیرد. به همین دلیل دانلود فونت بی نازنین b nazanin این امکان را به لوگو پلاس logo plusان می‌دهد تا راحت‌تر بر روی جزئیات طرح تصمیم گرفته و آن‌ها را بر روی طرح نهایی اعمال کنند. پس از آنکه دانستیم دانلود فونت بی نازنین b nazanin چیست و چه کاربردی برای لوگو پلاس logo plusان گرافیک دارد، درباره اهمیت font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  این ابزار و نحوه بکارگیری آن برای لوگو پلاس logo plusان گرافیکی نیز صحبت خواهیم کرد.

اهمیت font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin در کار لوگو پلاس logo plusی

دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها راه حلی بسیار عالی برای لوگو پلاس logo plusان گرافیکی است که می‌خواهند راحت‌تر و سریع‌تر طرح‌های خود را به مشتریان ارائه دهند. دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها طرح را در فضایی واقعی برای مشتری به تصویر می‌کشند و به لوگو پلاس logo plus برای اعمال جزئیات بیش‌تر کمک می‌کنند. font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای مثال ممکن است پس از ساخت طرح نهایی متوجه شوید که رنگ‌های استفاده شده در طرح، برای مکانی که تصمیم دارید طرح در آنجا استفاده شود مناسب نخواهند بود. font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin در چنین شرایطی به شما برای انتخاب رنگ‌ها و عناصر بهتر کمک خواهد کرد. همچنین، font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin در لوگو پلاس logo plusی صفحات وبسایت یا اپلیکیشن‌ها به دیگر همکاران نشان می‌دهد که شما دقیقا چه چیزی در ذهن داشته و چه انتظاراتی از صفحه وبسایت خود دارید.

چرا باید از دانلود فونت بی نازنین b nazanin استفاده کنیم

 

همان‌طور که گفتیم font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها و اشراف به اینکه دانلود فونت بی نازنین b nazanin چیست و چه کاربردی دارد میان لوگو پلاس logo plusان گرافیک از اهمیت و همچنین محبوبیت بالایی برخوردار است. یکی از دلایلی که font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها را بسیار محبوب ساخته است، کاربرد آن‌ها در زمینه‌های گوناگون است. برخی از مواردی که می‌توانید برای آن‌ها از دانلود فونت بی نازنین b nazanin‌ها استفاده کنید عبارت‌انداز:

•           لوگو

•           بنر

•           پوستر

•           طرح اولیه صفحات وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها

•           لیبل‌ها و بسته‌بندی‌ها

•           جلد کتاب‌ها و مجلات

•           صفحات داخلی و دیزاین مجلات و بروشورها

•           کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه و…

ما با مفهوم دانلود فونت بی نازنین b nazanin آشنا شدیم حال می خواهیم به نحوه font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  آن بپردازیم.

همه فایل های دانلود فونت بی نازنین b nazanin براساس فونت لاله زار ها ساخته میشن و دانلود فونت بی نازنین b nazaninی وجود ندارد که از فونت لاله زار استفاده نکرده باشد.

فونت لاله زار یک قابلیت کاربردی در فتوشاپ می باشد که به ما امکان می دهد یک ویرایش غیر مخرب روی تصاویر داشته باشیم.

برای استفاده کردن از فایل دانلود فونت بی نازنین b nazanin باید مراحل زیر را انجام بدهید:

۱.فایل دانلود فونت بی نازنین b nazaninی که با پسوند PSD  یا Tiff می باشد را وارد فتوشاپ کنید.

۲.طبق توضیحات بالا باید فونت لاله زار را پیدا کنیم که این کارسختی نیست, لایه های فونت لاله زار مانند لایه های معمولی در فتوشاپ نیست و گوشه پایین این لایه ها شکل یک کاغذ تا خورده است.

۳.بعد از اینکه لایه فونت لاله زار را پیدا کردیم باید بتوانیم به محتویات این لایه دسترسی پیدا کنیم و تصویر خود را به جای محتویات داخل لایه قرار دهیم.

 

به دو روش می توانیم به این لایه دسترسی پیدا کنیم:

۱.روی لایه فونت لاله زار کلیک راست کنید و گزینه Contents  Edit  را انتخاب کنید.

۲.روی تصویر شاخص (همان لایه فونت لاله زار) دو بار کلیک کنید.

بعد انتخاب یکی از مراحل بالا , یک سند جدید برای شما باز می شود وهمان لایه فونت لاله زار است که میتوانید همه محتویات سند را حذف کنید و محتویات خود را درون آن قرار بدهید.

بعد از انجام تغییرات در سند حتما باید آن سند ذخیره شود پس از منوی Edit   گزینه save  را انتخاب کنید یا از کلید میانبر ctrl+s استفاده کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما کاربردی و استفاده کافی را از آن را برده باشید.

پیشنهاد درسمن:با یادگیری ابزار های فتوشاپ می توانید عکس های خود را ویرایش کنید.

آموزش نحوه font خط بی نازنین و خط لاله زار lalezar  دانلود فونت بی نازنین b nazanin در فتوشاپ

دانلود فونت بی نازنین b nazanin ها فایل های هوشمند فتوشاپ هستند که به منظور نمایش یک مدل از یک طرح یا محصول، ساخته میشوند و بیشتر کاربرد آن برای نمایش یا معرفی مفهومی طرح ما، بر روی یک محصول یا یک سطح مشخص میباشد ، دانلود فونت بی نازنین b nazanin ها انواع مختلفی دارند و تقریبا برای هر محصولی دانلود فونت بی نازنین b nazanin آن ساخته شده است. به طور مثال ما خدمات چاپ روی تیشرت انجام میدیم و برای نمایش طرح هایی که به مشتریانمان ارائه میکنیم میتوانیم از دانلود فونت بی نازنین b nazanin تیشرت استفاده کنیم و تصویر مورد نظر خودمون رو روی دانلود فونت بی نازنین b nazanin تیشرت قرار بدیم و بطور خودکار این تصویر با پرسپکتیو تیشرت هماهنگ میشه یعنی اگه اون تیشرت که معمولا تصویر واقعی از یک تیشرت هست و در زاویه ی خاصی قرار داره یا اینکه چین و چروکی داره تصویر هم بر همون اساس با تیشرت ما هماهنگ میشه. زمینه استفاده دانلود فونت بی نازنین b nazanin ها گسترده هست از دانلود فونت بی نازنین b nazanin کتاب گرفته تا دانلود فونت بی نازنین b nazanin شیشه مربا، موبایل، صفحه نمایش، ست اداری،‌ بالش، پارچه، بسته بندی محصولات خوراکی، آرایشی، بهداشتی و حتی وسایل نقلیه و…  .

در این آموزش به شما نحوه پیدا کردن لایه هوشمند و جایگزین کردن تصویر خودتون داخل این لایه رو کامل در سه نوع دانلود فونت بی نازنین b nazanin مختلف آموزش میدیم ، با ما همراه باشید .

 

۱- ابتدا فایل دانلود فونت بی نازنین b nazanin مورد نظر رو در نرم افزار فتوشاپ باز کرده یا با درگ کردن یا از منوی File و گزینه Open .

 

 

 

۲- سپس در قسمت نوار ابزار، لایه ها (Layers) رو انتخاب میکنیم در صورت نبود گزینه از منوی بالا گزینه window سپس گزینه Layers رو انتخاب میکنیم تا به ابزارهامون اضافه بشه .

 

 

 

۳- در این قسمت لایه های دانلود فونت بی نازنین b nazanin رو میتونید ببیند و با کلیک کردن روی جهت   در سمت هر کدام پوشه ها میتونید محتویات اون پوشه رو مشاهده کنید و یا اگه لایه ای خاموش بود با زدن آیکون چشم  سمت چپ پوشه مورد نظر میتونید اون لایه رو فعال کنید، سپس با باز کردن پوشه مورد نظر که در این دانلود فونت بی نازنین b nazanin شامل DVD Disc و DVD Case میباشد به لایه های این دانلود فونت بی نازنین b nazanin دسترسی پیدا میکنیم .

 

 

 

۴- برای اعمال تصویر دلخواه ما بر روی دانلود فونت بی نازنین b nazanin ابتدا باید لایه مورد نظر رو پیدا کرد، در دانلود فونت بی نازنین b nazanin ها لایه ای بنام Smart Object  وجود دارد که تصویر یک مربع شطرنجی که گوشش آیکون یک برگه وجود داره، قراره در این لایه هوشمند تصویر دلخواه ما جایگزین بشه ، بعد از دوباره کلیک روی لایه هوشمند ما وارد این صفحه میشیم فقط یاتونه باشه باید روی این مربع شطرنجی کلیک کنید .

 

 

۵- در صفحه باز شده تصویر خودتون رو قرار بدید و صفحه رو ذخیره کنید، Ctrl+S یا از منوی File گزینه Save، سپس به دانلود فونت بی نازنین b nazanin خود برگشته و میتونید تصویری که روی لایه هوشمند قرار دادید و ذخیره کردید رو بر روی دانلود فونت بی نازنین b nazanin خودتون ببیند. برای تغییر قسمت های دیگه دانلود فونت بی نازنین b nazanin به همین ترتیب عمل کنید و طبق سلیقه خودتون لوگو پلاس logo plusیش کنید .

 

 

 

 

با یک جلسه دیگه از اموزش کوتاه

در خدمت شما دوستان عزیزم هستم داخل این جلسه میخوایم کار با دانلود فونت بی نازنین b nazanin رو یاد بگیریم که یکی از راه های کسب در امد و یکی از راه های زیبایی بیشتر کار ما میشه و اول بدونیم که دانلود فونت بی نازنین b nazanin اصلا چی هست ؟؟؟ ببینید دانلود فونت بی نازنین b nazanin یک سری فایل های psd اماده ای هست که به شما این امکان رو میده لوگو یا عکس خودتون رو هر جا که دوست دارید بندازید و ازش استفاده بکنید که در ادامه بیشتر باهاش کار میکنیم

 

برای مثال ما میخوایم امروز لوگو خودمون رو روی یک تیشرت مشکی اعمال بکنیم و خوب باید دانلود فونت بی نازنین b nazanin رو از کجا پیدا بکنیم و چطوری ازش استفاده بکنیم ؟؟؟؟ اولین قدم دانلود دانلود فونت بی نازنین b nazanin هستش برای دانلود دانلود فونت بی نازنین b nazanin داخل گوگل میزنیم ( دانلود دانلود فونت بی نازنین b nazanin تیشرت ) و نتایج رو برای ما نشون میده بهترین سایت های که برای دانلود دانلود فونت بی نازنین b nazanin هستن سایت های

و سایت هستن که واقعا هر چیزی که مربوط به فتوشاپ هست رو دارن و بعد از دانلود باید حتما برنامه

رو داشته باشید تا فایلی که به صورت زیپ به شما داده رو استخراج کنین

 

و حالا بعد از اینکه فایل های زیپ رو استخراج کردید داخل یک پوشه برای شما فایل های psd نمایش داده میشن که معمولا در هر فایل دانلودی چهار یا پنج نوع مختلف دانلود فونت بی نازنین b nazanin گذاشته میشه و شما میتونید استفاده کنید

 

یکی از فایل های خام رو بصورت رندوم باز میکنیم و وارد محیط فتوشاپ میشیم تا لوگوی مورد نظر خودمون رو روی تصویر اعمال کنیم

 

بعد از باز شدن فایل خام داخل همون سند برای شما چند لایه ایجاد شده که مربوط به دانلود فونت بی نازنین b nazanin هستن بین لایه های مورد نظر ما لایه مربوط به لوگو رو پیدا میکنیم و در فضای خالی کنار اون لایه کلیک راست میکنیم

 

بعد از کلیک راست برا شما چندین گزینه نمایش داده میشه که از بین گزینه های موجود گزینه edit contents رو بزنید که بعد از زدن این گزینه یک سند جدید برای شما ایجاد میشه که مربوط به همون لوگو هستش

 

حالا لوگوی خودتون رو وارد سند جدید کنید و لوگوی که بصورت پیش فرض اونجا قرار داشت رو خاموش کنید و میتونید ابعادش رو هم تنظیم کنید بعد از اینکه کارتون رو انجام دادید باید حتما سیو کنید تا روی سند اصلی لوگوی شما اعمال بشه برای سیو کردن هم میتونید از کلید های ترکیبی ctrl + s استفاده بکنید تا سیو بشه

 

و حالا دانلود فونت بی نازنین b nazanin لباس شما آماده هستش و میتونید ازش استفاده بکنید برای دیدن سایر

امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه و موفق و موید باشید

منبع : طراحی سایت در اهواز

 

  • ۰۰/۰۱/۲۸
  • شرکت آب پاکسازان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی