تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰
قیمت آب شیرین کن صنعتی
 

تاریخ به روز رسانی پست قیمت خرید و فروش تصفیه آب صنعتی ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ – ۲۰۲۱-۰۳-۱۰

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی چقدر است ؟

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی چقدر است ؟ پارامترهایی که در قیمت آب شیرین کن ۲۰۰۰ لیتری و یا قیمت آب شیرین کن صنعتی، قیمت دستگاه آب تصفیه کن صنعتی و تهیه لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به صورت روزانه تا راه اندازی مغازه تصفیه آب و معرفی اجزای دستگاه تصفیه آب صنعتی و حتی قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی و لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی

مراحل خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی چگونه است ؟
فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم به چه صورت است ؟
قیمت تصفیه آب صنعتی خرید تصفیه آب صنعتی فروش تصفیه آب صنعتی
 

قیمت تصفیه آب صنعتی

برای تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی ، ابتدا باید دانست که چطور باید یک آب شیرین کن خریداری نمود. که در این باره بعدا به صورت مفصل و جامه توضیح خواهیم داد. ولی به صورت کلی پس از احساس نیاز به یک آب شیرین کن صنعتی یا دستگاه RO، در یک مجموعه، باید به دو سوال جواب دهیم تا به صورت دقیق نیاز ما سنجیده و بررسی می‌شود.

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم

هیچ گاه به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم نباشید ❌⛔ حال این سوال ❔❓ پیش می آید که چرا نباید دستگاه تصفیه اب صنعتی دست دوم بخریم؟ زیرا هر دستگاهی بسته به نوع آب ورودی و مقدار آبی که بهره بردار نیاز دارد طراحی و ساخته می شود. حال شما با خرید این دستگاه و نصب آن در محلی دیگر آب ورودی به سیستم را عوض کرده اید. و دستگاه توانایی قبل را در تصفیه آب ندارد. در پی آن مشکلاتی مانند

  1. گرفتگی در فیلتر های ممبران به دلیل تغییر آنالیز آب ورودی ایجاد می شود.
  2. خرابی پمپ طبقاتی به دلیل ایجاد فشار بیشتر و یا کمتر در فشار اسمزی ممبران. تغییر آب ورودی در سیستم باعث می شود پمپ در نمودار اصلی خود کار نکند. و مشکل آمپر کشیدن ، آب دادن طبقات و کاسه نمد رخ دهد
  3. عمل نکردن درست واحد پیش تصفیه های شنی و کربنی یکی دیگر از عواملی است که در خرید یک دستگاه تصفیه اب صنعتی دست دوم رخ میدهد. به نحوی که با جابه جایی دستگاه مش و لایه بندی سلیس به هم خورده و در عملکرد آن مشکل به وجود بیایید. حتی در مواردی که سیلیس و کربن آن عوض شود دیده شده کدورت آب در محل جدید باعث شده پیش تصفیه ها به درستی عمل نکنند

اگر به دنبال تصفیه آب صنعتی دست دوم هستید و یا قطعات آب شیرین کن صنعتی شما دچار مشکلاتی شده است بهتر است با پشتیبانی امداد تصفیه آب پاکسازان تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید که آیا تجهیزات تصفیه آب دست دوم مناسب کار شماست و یا قطعات آب شیرین کن به صورت نو و دست نخورده

قیمت آب شیرین کن صنعتی

برای تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی ، ابتدا باید دانست که چطور باید یک آب شیرین کن خریداری نمود. که در این باره بعدا به صورت مفصل و جامه توضیح خواهیم داد. ولی به صورت کلی پس از احساس نیاز به یک آب شیرین کن یا دستگاه RO، در یک مجموعه، باید به دو سوال جواب دهیم تا به صورت دقیق نیاز ما سنجیده و بررسی می‌شود.

  • آنالیز آب خام
  • مقدار مصرف و یا نیاز آب

آنالیز آب خام ورودی به آب شیرین کن یا دستگاه تصفیه آب صنعتی، آیتم مهم در طراحی یک آب شیرین کن می‌باشد. آنالیز ورودی آب به نرم افزار های طراحی سیستم RO، وارد و با چیدمان نوع و تعداد ممبرین‌ها، یک سیستم طرحی عملیاتی می‌گردد. از طرفی مقدار مصرف آب در یک مجوعه آی تم دیگری است که در طراحی و قیمت آب شیرین کن تاثیر گذار است.

قیمت دستگاه اسمز معکوس

برای دریافت لیست قیمت دستگاه اسمز معکوس با شماره تماس مستقیم کارشناس فروش فوراً تماس حاصل فرمایید و از قیمت های خرید به روز سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۴۰۰ شمسی باخبر شوید!

قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی
 

لیست قیمت تصفیه اب صنعتی

قطعا هزینه اولیه و خرید یک دستگاه تصفیه آب صنعتی، از عمده ترین مشکلات و دغده های یک خریدار دستگاه RO، می‌باشد. قیمت یک اب شیرین کن بعد از تعیین ظرفیت دستگاه و نوع آب ورودی به سیستم به متریال، برند قطعات، آپشن ها ی دستگاه، جنس و غیره در یک آب شرین کن بستگی دارد.

لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی

همان طور که در قسمت فوق ذکر کردیم (قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی) با تغییر در برند، جنس و تعداد یک قطعه در آب شیرین کن صنعتی یا همان دستگاه تصفیه آب صنعتی قیمت آن تغییر می‌کند که به صورت تک به تک به آب ها خواهیم پرداخت.

پمپ در قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

برای ساخت یک آب شیرین کن، معمولا از پمپ های طبقاتی و در نمونه های دریایی که به صورت مفصل درباره آن در مقاله، آب شیرین کن دریایی توضیح داده ایم، از پمپ های پیستونی استفاده می‌شود. جنس پمپ ها تاثیر زیادی در قیمت آن دارد، که این خود بر روی قیمت نهایی آب شیرین کن نیز، تاثیر می‌گذارد.

قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی
 

جنس پمپ ها در مدل های طبقاتی متفاوت است. چدن، استیل ۳۰۴ و استیل ۳۱۶، از انواع جنس های پمپ طبقاتی می باشد. معمولا به خاطر قیمت پایین تر از مدل های چدنی بیشتر استفاده می‌شود، که اگر TDS آب بالا باشد، این مدل پمپ ها با مشکل خوردگی مواجه می شوند.

انواع برند پمپ در قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

پمپ های آب شیرین کن ها معمولا ساخت اوروپا و یا چین می‌باشند. از بهترین برند پمپ آب شیرین کن صنعتی، ساخت اوروپا می‌توان به برند لورا ( LOWARA )، ابارا ( EBARA )، سائر ( SAER )، داب ( DAB )، پنتاکس ( PENTAX )، پدرولا ( PEDROLLA )، گرانفوس ( GRANFOS ) و غیره اشاره نمود. از معروف ترین پمپ های ساخت کشور چین نیز می‌توان به لئو ( LEO )، سی ان پی ( CNP )، استریم ( STREAM )، شیمجه ( SHIMGE ) و غیره اشاره نمود .انتخاب هر یک از این مدل برند ها و این که پمپ ساخت کدام کشور باشد تاثیر مستقیمی در قیمت آب شیرین کن دارد.

ممبرین دستگاه تصفیه آب صنعتی

یکی از عمده هزینه هایی که برای ساخت یک آب شیرین کن صنعتی انجام می‌شود خرید فیلتر ممبرین است. فیلترهای ممبرین ها نیز مانند پمپ، بسته به برند آن ها و کشور سازنده آن، قیمت متفاوتی دارند. فیلتر ممبرین صنعتی در دو ساز، ۴ و ۸ اینچ در بازار ایران موجود است. لازم به ذکر است افزایش طول عمر ممبرین و انتخاب نوع و مدل ممبرین تاثیر چشمگیری در قیمت آب شیرین کن و هزینه نگهداری آن دارد.

فیلتر قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی
 

انواع برند فیلتر ممبرین

فیلتر های ممبرین استفاده در آب شیرین کن ها از کشور های مختلفی می‌باشند که معروف ترین آن ها عبارتند از

  1. فیلمتک ( FILMTEC )-آمریکا
  2. ونترون ( VONTRON )-چین
  3. ممبرانیوم ( MEMBRANIUM )-روسیه
  4. سئو لاین ( SEO LINE )-ژاپن
  5. اکوا ( AQUA )-چین
  6. لینتک ( LENNTECH )-آمریکا
  7. هایدروناتیک ( HYDRANAUTICS )-آمریکا
  8. تورای ( TORAY )-ژاپن
  9. کوخ ( KOCH )-آلمان
  10. سی اس ام ( CSM )-کره
  11. لنکسس ( LANXESS )

انتخاب هر یک از این برند ها می‌تواند بهای تمام شده یک آب شیرین کن صنعتی را افزایش و یا کاهش دهد.

وسل آب شیرین کن

وسل یا همان پرشر وسل در یک آب شیرین کن نقش نگه دارنده و محافظتی از فیلتر ممبرین را دارد. در باره پرشر وسل و انواع آن در مقاله دستگاه تصفیه آب صنعتی به صورت کامل و جامع توضیح داده ایم. انتخاب مارک و مدل پرشر وسل، بسته به کشور سازنده آن در قیمت آب شیرین کن تاثیر می‌گذارد. هر چند این تاثیر به اندازه پمپ و ممبرین نمی‌باشد ولی قابل چیم پوشی هم نیست.

 
انواع برند وسل دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • کد لاین ( CODE LINE )
  • بل ( BEL )
  • کی نپ ( KNAPPE )
  • پنتایر ( PENTAIR )
  • فونیکس ( PHOENIX )
  • وایندر ( WINDER )
  • ویو سایبر ( WAVE CYBER )
  • ار او پی وی ( RO PV )

انتخاب هر یک از این برند ها بستگی به بودجه شما دارد که تعیین کننده دستگاه تصفیه آب صنعتی می‌باشد .

عکس قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی
 

شاسی آب شیرین کن

شاسی آب شیرین کن نقش نگهدارنده از قطعات و تجهیزات را ایفا می‌کند. شاسی یک دستگاه می‌تواند جنس مختلفی داشته باشد. کربن استیل یا همان آهن ( ST37 )، استنلس استیل ۳۰۴ و استنلس استیل ۳۱۶ از معروف ترین آن ها است. انتخاب جنس شاسی می‌تواند بین ۵ الی ۱۰ درصد قیمت یک آب شیرین کن را افزایش و یا کاهش دهد. نوع جوش کاری و حتی نوع اتصال شاسی در یک آب شیرین کن نیز می‌تواند بهای که باعث افزایش قیمت آب شیرین کن شود . به طور مثال جوشکاری آرگون با الکترود تفاوت زیادی در بهای تمام شده شاسی دارد.

فروش آب شیرین کن صنعتی

برای فروش دستگاه آب تصفیه کن صنعتی ، ابتدا باید دانست که چطور باید یک آب تصفیه کن خریداری نمود. که در این باره بعدا به صورت مفصل و جامه توضیح خواهیم داد. ولی به صورت کلی پس از احساس نیاز به یک آب شیرین کن صنعتی یا دستگاه تصفیه RO، در یک مجموعه، باید به دو سوال جواب دهیم تا به صورت دقیق نیاز ما سنجیده و بررسی می‌شود.

فروش دستگاه آب شیرین کن صنعتی

با توجه به نوسانات بازار تصفیه آب صنعتی لیست فروش دستگاه آب شیرین کن صنعتی به زودی اضافه خواهد شد.

لوله کشی فشار بالا و فشار پایین آب شیرین کن

نوع متریال لوله و اتصالات، جنس، میزان تحمل فشار آن ها از عواملی هستند که باعث می‌شود قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی تغییر کند. به عنوان مثال تغییر جنس لوله کشی استیل و UPVC در یک آب شیرین کن با لوله سبز می تواند ۱۵ درصد بر روی قیمت یک آب شیرین کن تاثیر بگذارد. معمولا در لوله کشی فشار بالا سیستم در آب شیرین کن صنعتی از لوله جنس استنلس استیل و در فشار پایین از لوله جنس UPVC استفاده می‌شود.

قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی
 

شیر برقی آب شیرین کن

شیر برقی در یک آب شیرین کن نقش کنترلی دارد. استفاده از برند های مختلف و کشور های سازنده هر شیر برقی قیمت یک آب شیرین کن را تغییر می‌دهد، به عنوان مثال استفاده از شیر های برقی چینی در مقابل برند های اوروپایی و ترکیه ای تفاوت زیادی را ایجاد می‌کند.

فیلتر شنی و کربنی

جنس فیلتر شنی و انتخاب درست یک فیلتر در بهای تمام شده آب شیرین کن تاثییر جدی می‌گذارد. در بعضی از دستگاه ها برای ارزان تر شدن قیمت از فیلتر شنی های کوچک تر و نا مناسب استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود قیمت آب شیرین کن تغییر کند ولی از طرفی بر روی کیفیت آب خروجی تاثیر می‌گذارد ، درباره انتخاب درست فیلتر شنی و انواع آن در مقاله فیلتر شنی کامل توضیح داده ایم.

تابلو برق و انتقال قدرت

انتخاب نوع تابلو برق و فرمان تاثیر جدی بر قیمت آب شیرین کن دارد. تابلو های برق و فرمان در یک سیستم معمولا دستی، اتوماتیک ROC و اتوماتیک PLC می‌باشند. که انتخاب هر یک از آن ها بسته به بودجه انجام کار و ضرورت استفاده از آن می‌تواند قیمت را افزایش و یا کاهش دهد.

قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی
 

کربن و سلیس در قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

کربن و سلیس موادی هستند که داخل فیلتر شنی ریخته می‌شوند. این مواد جهت حذف مواد و ذرات معلق در آب به کار می‌روند. گاها دیده شده برای کم کردن قیمت تمام شده آب شیرین کن صنعتی، به جای کربن مرغوب از کربن های ارزان و بی کیفیت، و حتی آنتراسیت استفاده می کنند، که قابلیت حذف کلر را ندارند.

 

توضیحات تکمیلی قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی، به کیفیت، برند و تعداد هر قطعه، بستگی دارد.
قیمت یک آب شیرین کن بسته به قطعاتی که استفاده می کنید ، می‌تواند از قیمت پایه، تا ۲.۵ برابر افزایش قیمت داشته باشد.
بهتر است برای خرید یک آب شیرین کن از یک کارشناس و متخصص این زمینه استفاده کنید.
هر چه قیمت پایین تر باشد لزوما به نشانه کاهش کیفیت نیست.
در ساخت یک آب شیرین کن، می‌بایست به طراحی اهمیت ویژه ای داده شود . در غیر این صورت سیستم به درستی کار نمی‌کند.
مواردی که در قسمت بالا عرض کردیم، تمام موارد برای تعیین قیمت یک آب شیرین کن نبوده و موارد بیشتری نیز در قیمت یک آب شیرین کن دخیل هستند.

 

خرید تصفیه آب صنعتی

برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی ، می‌بایست به این نکته توجه کرد که خرید این سیستم‌ها کاملا متفاوت از خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه‌صنعتی می‌باشد.و خرید این سیستم‌ها دارای مراحلی بوده که به صورت کامل به آن خواهیم پرداخت.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب و ببینید : آب شیرین کن دریایی

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی
 

لیست خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

بر خلاف دستگاه تصفیه آب خانگی که فقط آب شهری را تصفیه می کنند،و قادر به تصفیه آب با کدورت و TDS بالا نیستند،دستگاه تصفیه آب صنعتی قادر به تصفیه آب از TDS های پایین تا آب های شور و فوق شور هستند. قبل از خرید، این سیستم باید دانست چه آبی را قرار است تصفیه کنیم و آب را آزمایش و آنالیز آن را بگیریم. نکاتی که در هنگاه خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید انجام دهیم عبارتند از:

  • دریافت آنالیز آب خام

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی می بایست حداقل ۲ لیتر آب خام مورد استفاده برای دستگاه را آنالیز کرد. این آزمایش توسط آزمایشگاه های آب و خاک و دیگر آزمایشگاه ها انجام می شود. اسم این آنالیز را آنالیز فیزیکی آب می گویند ، که در آن غلظت تمامی یون های آنیون و کاتیون به دست می آید

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی
 

در صورتی که آب دارای آلودگی میکروبی و باکتریایی باشد می بایست آنالیز میکروبی آب را نیز گرفت. با این کار راه برای طراحان دستگاه تصفیه آب صنعتی روشن شده و امکان طراحی یک سیستم دقیق ، فراهم می شود.

  • تعیین مقدار ظرفیت تصفیه آب صنعتی

برای تعیین مقدار ظرفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی ، آبتدا باید به مقدار آب مورد نیاز هر مجموعه در روز نگاه کرد. این کار اگر در صنعت کشاورزی و گلخانه باشد، با تعیین نوع کشت انجام شده و ظرفیت زیر کشت راحت به دست می آید. در صنعتی طیور و مرغداری ها نیز به ازای هر مرغ روزانه ۱ لیتر آب در نظر گرفته می شود. معمولا مقدار مصرف هر نفر در روز په برای شرب و چه برای مصرف غیر شرب ، ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته می شود. یعنی با ضرب تعداد افراد در عدد ۳۰۰ ، ظرفیت دستگاه به راحتی به دست می آید. در سایر صنایع نیز می توان با مشاوره گرفتن و یا نصب یک فلومتر مقدار دقیق مصرف آب را برای خرید دستگاه تصفیه آب صنتی به دست آورد.

در صورتی که آب دارای آلودگی میکروبی و باکتریایی باشد می بایست آنالیز میکروبی آب را نیز گرفت. با این کار راه برای طراحان دستگاه تصفیه آب پاکسازان روشن شده و امکان طراحی یک سیستم دقیق، فراهم می شود.

  • تعیین مقدار ظرفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی

برای تعیین مقدار ظرفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی، آبتدا باید به مقدار آب مورد نیاز هر مجموعه در روز نگاه کرد. این کار اگر در صنعت کشاورزی و گلخانه باشد، با تعیین نوع کشت انجام شده و ظرفیت زیر کشت راحت به دست می آید.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی
 

در صنعتی طیور و مرغداری ها نیز به ازای هر مرغ روزانه ۱ لیتر آب در نظر گرفته می شود. معمولا مقدار مصرف هر نفر در روز په برای شرب و چه برای مصرف غیر شرب ، ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته می شود. یعنی با ضرب تعداد افراد در عدد ۳۰۰ ، ظرفیت دستگاه به راحتی به دست می آید. در سایر صنایع نیز می توان با مشاوره گرفتن و یا نصب یک فلومتر مقدار دقیق مصرف آب را برای خرید دستگاه تصفیه آب صنتی به دست آورد.

تعیین نوع آب خروجی از دستگاه تصفیه آب صنعتی 

معمولا دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای استفاده در صنعت دام و طیور ، کشاورزی ، آزمایشگاهی ، بیمارستانی ، صنعت ، دیگ های بخار ، و غیره به کار می روند. یکی از موارد مهم در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی این است که ، این دستگاه قرار است برای چه کاری مورد استفاده قرار بگیرد و انتظارات ما از دستگاه تصفیه آب چیست. همان گونه که آب خام ورودی به دستگاه باید آنالیز گردد ، آنالیز آب خروجی مورد نیاز از دستگاه نیز باید هنگام طراحی در دسترس باشد مثلا برای خرید یک دستگاه تصفیه آب ویژه صنعت طیور ، در مقاله تصفیه آب مرغداری به صورت کامل توضیح داده ایم. همچنین می توانید برای خرید آب شیرین کن صنعتی ، برای مصارف آزمایشگاهی و بیمارستانی می توانید به مقاله دستگاه تصفیه اب آزمایشگاهی و بیمارستانی مراجعه نمایید. حتما در آینده به صورت کامل و مفصل درباره سایر صنایع و نحوه خرید آب شیرین کن صنعتی برای آن ها توضیح خواهیم داد. تعیین این آیتم باعث می شود طراحان سیستم مطابق با نظر کارفرما ، دستگاه را طراحی و تحویل دهند.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی
 

تعیین بودجه خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

این آیتم به این دلیل مهم است که شما تغییر در برند ، جنس و تعداد قطعات به کار رفته در دستگاه تصفیه آب صنعتی می توانید قیمت دستگاه را کاهش و یا افزایش دهید که در این باره در مقاله قیمت آب شیرین کن صنعتی به صورت کامل و مفصل توضیح داده ایم.

تعیین هزینه نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی 

هزینه نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی شامل تمامی هزینه هایی است که به صورت روزانه ، فصلی ، سالیانه و دوره ای باید انجام داد می شود ، هزینه هایی بابت تزریق مواد شیمایی RO مانند آنتی اسکالانت ، ضد کلر ، کلر ، اسید ، بایوساید و غیره که به صورت روزانه بوده ، تعویض فیلتر های کارتریج که ماهیانه می باشد ، CIP فیلتر ممبرین که به صورت فصلی بوده و در باره این به صورت کامل در مقاله کاهش رسوب در ممبرین توضیح داده شده است ، تا هزینه هایی مانند تعویض سلیس و کربن و فیلتر ممبرین که به صورت دوره ای می باشد. علاوه بر این هزینه آب مصرفی دستگاه و برق آن نیز باید محاسبه گردد. محاسبه تمام این هزینه با نرم افزار های طراحی RO قابل انجام است. این کار به مشتری این امکان را می دهد که مشخص کند آیا خرید این سیستم برای مجموعه خود به صرفه بوده یا خیر.

خرید آب شیرین کن صنعتی

طراحی یک سیستم RO به هیچ وجه بدون طراحی امکان پذیر نبوده و نخواهد بود. برای ساخت یک سیستم تصفیه آب صنعتی ابتدا باید ۵ موردی که در بالا را عرض کردیم ، به شرکت سازنده تحویل دهیم. حال طراحان شرکت سازنده با نرم افزار های طراحی سیستم RO ، سیستم را از نظر عملیاتی شبیه سازی می کنند. این کار معمولا توسط نرم افزار های سازنده فیلتر ممبرین مثل WAVE ، ROSA ، IMS DESIND و غیره ، صورت می گیرد. شما می توانید برای طراحی یک دستگاه تصفیه آب صنعتی و دریافت نرم افزار های آن از قسمت نرم افزار طراحی اسمز معکوس RO استفاده کنید. برای دریافت دیاگرام کلی سیستم و لوله کشی ها نیز می توانید از نرم افزار P&ID که مخفف  piping and instrumentation diagrams می باشد ، استفاده نمود. در بعضی از موارد برای طراحی سه بعدی سیستم و شماتیک آن به سفارش کارفرما از نرم افزار PDMS استفاده می شود. بیشتر مشکلاتی که در یک سیستم RO رخ می دهد به دلیل عدم طراحی درست سیستم می باشد. کارفرما ها و خریداران این سیستم باید توجه داشته باشند که دستگاه تصفیه آب صنعتی خود را از شرکت هایی خریداری کنند که علم طراحی را دارند.

خرید آب شیرین کن صنعتی قیمت آب شیرین کن صنعتی فروش آب شیرین کن صنعتی
 

دریافت مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی مثل دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی نمی باشد. این سیستم ها از مجموع بیش از ۳۰ قلم کالا ساخته می شوند. که مشخصات فنی آن ها و توضیحات هر یک از قطعات را قبلا در مقاله دستگاه تصفیه آب صنعتی به صورت کامل توضیح داده ایم. دریافت مشخصات فنی این امکان را به شما میدهد که بدانید چه متریالی در دستگاه شما استفاده شده است و می توانید آن را با دیگر سازندگان مقایسه کنید.

اهمیت واحد خدمات پس از فروش

قطعا یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغده هر خریدار دستگاه تصفیه آب صنعتی این است که در صورت خرابی این سیستم به دلیل حساسیت بالا ، فرد متخصص و کار آمد در اسرع وقت به محل اعزام و مشکل را حل نماید. خرابی این سیستم ها در یک مجموعه می تواند باعث از کار افتادن مجوعه تا زمان درست شدن آن گردد. لذا کارفرمایان و خریداران دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به این نکته توجه کنند که شرکت هایی که خدمات پس از فروش خوب و کارایی دارند باید در اولویت باشند. یکی از مهم ترین بخش هایی که شرکت آب پاک سازان در آن سرمایه گزاری بسیاری نموده است بحث خدمات پس از فروش محصولات خود می باشد از این رو این شرکت تصمیم گرفته است تا برای افزایش سطح رضایت مندی مشتریانی که از انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی این شرکت خریداری می کنند اقدام به راه اندازی بخش خدمات دستگاه تصفیه آب صنعتی و امداد تصفیه بنماید. تمامی دستگاه های ساخته شده توسط شرکت آب پاکسازان دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند. واحد خدمات شرکت آب پاکسازان با بیش از ۱۸ سال سابقه ارائه خدمات ،  قابلیت نگه داری و تعمیر سیستم های تصفیه آب از قبیل R.O ، UF ، MF ، NF در ابعداد مختلف و همچنین در انواع دریایی ، کشاورزی ، صنعتی ، دام و طیور ، پزشکی و شرب را داراست.

حمل سرویس تصفیه آب صنعتی
 

از ویژگی های واحد خدمات پس از فروش شرکت آب پاکسازان

  • پاسخ گویی به موقع
  • ارائه خدمات به صورت ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
  • سرعت ارائه خدمات
  • استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت
  • و در نهایت تست و تحویل با رضایتمندی مشتریان

نحوه کار واحد خدمات شرکت آب پاکسازان و ویژگی های آن به صورت کامل در بخش سرویس دستگاه تصفیه آب صنعتی توضیح داده شده است.

منبع: تصفیه آب پاکسازان

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • شرکت آب پاکسازان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی