تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

فیلتر شنی تحت فشار چیست؟

مراحل نصب فیلتر شنی متالیک ابتدا لوله های ورودی و خروجی را به هم متصل کرده و از محکم بودن نازل اطمینان حاصل کنید و پس از اطمینان از سفت بودن نازل ، مخزنی را که تهویه می شود به طور مساوی در بدنه فیلتر ماسه تخلیه کنید. سخت شدن از فلنج شارژ فیلتر که در قسمت بالایی مخزن تهویه می شود ، سعی می کنیم سیلیس را با توجه به اندازه سنگ سیلیس بریزیم. میلی متر برای لایه میانی و از 1 تا 3 میلی متر در لایه اول بالای مخزن ، و پس از ریختن هر اندازه سیلیس ، سطح سیلیس باید کاملاً پهن شود تا از مخلوط شدن با یکدیگر جلوگیری شود و پس از بستن لبه بالایی و محکم شدن پیچ و مهره ها. ورودی را به طور مساوی باز کنید ، دریچه دریچه مخزن را باز کنید تا هوا به طور کامل در مخزن تخلیه شود. و فیلتر را در حالت گواش قرار می دهیم. پس از دفع پساب در فاضلاب ، جهت شیرآلات کاهش یافته و دستگاه روشن می شود. خود شیر تمام این مراحل را به طور خودکار طی می کند. با این وجود ، در شیرآلات دستی ، تغییر جهت ورودی آب توسط 4 شیر قطع کننده ایجاد می شود ؛ در خطوط لوله ، فیلتر شنی دستی به گونه ای است که دریچه ها در هر زمان از کار یا سرویس ، 2 × 2 باز یا بسته می شوند. این خطوط لوله موازی یا خطی هستند. این هیچ تفاوتی ندارد. اما در خطوط لوله ، آب بندی خطی اتصالات راحت تر است. در لوله های دارای شیر دستی چند جهته ، یک مرحله شستشوی سریع یک مرحله ای وجود دارد که پس از فشار دادن فیلتر شن و ماسه تحت فشار باعث می شود آب برای چند دقیقه از قسمت فاضلاب خارج شود تا از ورود نمک به آب تصفیه شده اطمینان حاصل شود. دیدن خروج آب از فاضلاب بهتر است. زمان تنظیم را آسان تر کنید.
صافی شنی تحت فشار یا ( Pressure sand filter ) ( PSF ) فیلتر های شنی تحت معمولا با فشار ورودی بین 2 الی 5 بار کار می کنند که این فشار توسط پمپ قبل از آن ایجاد میشود . از فیلتر های شنی تحت فشار برای تصفیه آب قبل از دستگاه های تصفیه آب صنعتی استفاده میشود . در این فیلتر ها آب از قسمت بالا وارد شده و ذرات معلق در بر خورد با لایه سلیس شماره 1 یا همان Silica sand گرفته می شود . این فیلتر ها توانایی حذف ذرات بسیار ریز موجود در آب ( تا 50 میکرو متر قطر ) را نیز دارند . لازم به ذکر است بیشتر عمل تصفیه توسط سلیس شماره 1 یا همان سلیس شکری انجام می شود و در عمل سلیس متوسط و سلیس درشت کار خاصی انجام نمی دهند و بیشتر نگه دارنده سلیس شکری می باشند . با انجام عمل فیلتر در فیلتر های شنی تحت فشار ذرات معلق در لایه های سلیس گیر کرده و تجمع آن ها باعث گرفتگی و ایجاد اختلاف فشار می شود . هنگامی که افت فشار یا دبی فیلتر غیر قابل قبول باشد فیلتر نیاز به شستشو یا بکواش ( backwash ) دارد .
فیلتر شنی تحت فشار
از فیلتر شن و ماسه تحت فشار برای حذف مواد جامد معلق تا 100 میکرون استفاده می شود. شکل این مخازن استوانه ای است و در مخازن با دبی بالا افقی است. طراحی فیلتر شن و ماسه FRP به گونه ای در نظر گرفته می شود که در حین تولید یا پس از شستشو ، آب باید به طور مساوی از طریق سنگ های سیلیس داخل فیلتر شن پخش شود. در اصل ، "توزیع کننده های آب و جمع کننده های آب در فیلترهای شن و ماسه تحت فشار از مواد PP فشرده ساخته شده اند. ارتفاع مفید سنگ های سیلیس در فیلترهای شن بیش از 100 سانتی متر نیست. در چنین فیلترهای شنی ، اساساً 1/3 مخزن خالی می ماند تا سطح بدست آید. بدون حل شدن به شناور است. اگر مخزن خالی باشد ، در زمان بین دو بازسازی فیلتر شنی کمک زیادی می کند.
از فیلتر شنی تحت فشار برای از بین بردن جامدات معلق تا 100 میکرون استفاده می شود. شکل این مخازن استوانه ای است و در مخازن با دبی بالا افقی است. طراحی فیلتر شن و ماسه FRP به گونه ای در نظر گرفته می شود که در حین تولید یا پس از شستشو ، آب باید به طور مساوی از طریق سنگ های سیلیس داخل فیلتر شن پخش شود. در اصل ، "توزیع کننده های آب و جمع کننده های آب در فیلترهای شن و ماسه تحت فشار از مواد PP فشرده ساخته شده اند. ارتفاع مفید سنگ های سیلیس در فیلترهای شن بیش از 100 سانتی متر نیست. در چنین فیلترهای شنی ، اساساً 1/3 مخزن خالی می ماند تا سطح بدست آید. بدون حل شدن به شناور است. اگر مخزن خالی باشد ، به زمان بین دو بازسازی فیلتر شنی کمک زیادی می کند.
عملکرد فیلتر فشار شنی
کارکردن فیلتر شنی تحت فشار مانند ورود آب از بالای فیلتر به مخزن است. و توسط نازلهای تلگراف آب به طور مساوی در کل سطح فیلتر توزیع می شود. این باعث بهبود کل سطح فیلتر می شود. و از تجمع مواد جامد معلق جلوگیری کند. پس از عبور از لایه های سنگ های سیلیس ، وارد کف فیلتر ماسه می شود. در پایین فیلتر شن و ماسه فلزی ، صفحه نازل تهویه می شود و سطح صفحه نازل به طور کامل توسط نازل هایی به ضخامت 0.5 پوشانده می شود و این صفحه نازل باعث جمع شدن آب از کف مخزن به طور مساوی می شود. وقتی خشک شد ، آب را به طور یکنواخت به سمت فیلتر شن و ماسه هدایت کنید. در فیلتراسیون FRP ، نازل جمع آوری آب خورشیدی است.
هنگام مسدود شدن فیلتر شنی ، فیلتر شن را بشویید یا خیس کنید. زمان قرار گرفتن فیلتر ماسه در فیلتر شنی با قرار دادن دو فشار سنج در ورودی و خروجی فیلتر شنی به راحتی قابل تشخیص است ، به طوری که در هر دو طرف فیلتر شنی تحت فشار با اختلاف فشار مواجه می شویم. تغییر جهت دریچه های فیلتر شنی به راحتی مسیر آب را تخریب می کند.
فیلتر شنی تحت فشار
مراحل نصب فیلتر شنی تحت فشار
 
فیلتر شن و ماسه تحت فشار معمولاً با فشار 2 تا 5 بار کار می کند و در برنامه های تفریحی مانند استخرهای شنا مورد استفاده قرار می گیرد. آب خوراک وارد فیلتر شده و از طریق لایه شن و ماسه سیلیس تحت فشار عبور می کند و مواد جامد موجود در آب را جذب می کند. این نوع فیلترها قادر به جذب ذرات بسیار ریز هستند. در استخرهای شنا ، می توان با افزودن منعقد کننده هایی مانند آلوم یا الکترولیت های متعدد به آب ، برای تصفیه بهتر آب ، به انعقاد جامدات معلق کمک کرد.
فیلترهای شنی تحت فشار: در این فیلترها ، فیلتراسیون با توزیع یکنواخت میزان جریان آب انجام می شود. بسته به درجه شن (اندازه دانه) ، ذراتی به اندازه 40 میکرومتر از جریان خارج می شوند. ظرفیت جریان از 110 تا 150 لیتر در دقیقه تا بیش از 11،500 تا 15،000 لیتر در دقیقه برای واحدهای مورد استفاده در سیستم های بزرگ تجاری است.
  • ۹۹/۰۹/۰۸
  • شرکت آب پاکسازان

فیلتر شنی تحت فشار

فیلتر شنی صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی