تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

 

عملکرد فیلتر شنی چگونه است؟

آلاینده ها و ذرات معلق به دو روش در آب استفاده شده حل می شوند:
مکانیسم جذب سطح: ذرات معلق در آب توسط جذب ، نیروهای ون در والس و نیروهای الکترواستاتیک به سطح ماسه و داخل آن متصل می شوند. همین نیروها ذرات معلق را روی سطح فیلتر نگه می دارند و از شناور شدن مجدد ذرات معلق جلوگیری می کنند.
مکانیسم الک کردن: این مکانیزم از عبور ذرات با اندازه بزرگ برابر با منافذ با اندازه شن و ماسه کوچکتر جلوگیری می کند ، بنابراین ذرات شناور بین منافذ شن و ماسه شناور می شوند و از فیلتر شن و ماسه با آب شسته می شوند.
عملکرد فیلتر شنی
انواع فیلترهای شنی:
فیلتر شنی: این فیلتر یک سیستم تصفیه آب ساکن و نیمه استاتیک است ، اگر این سیستم به خوبی ساخته شده باشد ، می توان با جریان های بیولوژیکی ، فیزیکی و شیمیایی موجودات بیماری زا در آب ، آن را در یک مرحله تمیز و خارج کرد. کاردین بیش از 150 سال پیش ، این مناسب ترین روش برای جلوگیری از بیماری های گوارشی و تصفیه آب بود که برای اولین بار در انگلیس و سپس در سایر کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون این سیستم در لندن ، اروپای غربی و سایر مناطق جهان مورد استفاده قرار می گیرد. بودن.
حتماً از نظر قیمت فیلتر شنی این مسئله را مشاهده کنید
با تشکر از شما برای دیدن فیلتر شن 25m3 ما.
فیلتر شن و ماسه سنگین:
این سیستم کاملاً فیزیکی است و باعث می شود میزان تمیزکاری ذرات معلق بسیار عالی باشد و از آنجا که فضای کمتری نسبت به فیلترهای شنی اشغال می کند ، بهترین روش برای تصفیه مقادیر زیادی آب در کشورهای صنعتی در نظر گرفته شده است.
فیلتر شن و ماسه فشار بالا: از این دستگاه برای جداسازی جامدات معلق در آب تا اندازه یکصد میکرون استفاده می شود و به گونه ای طراحی شده است که در حین تولید یا پس از شستشو ، یک دست آب از میان سنگ های سیلیس عبور کرده و نوع پخش آب داخل فیلتر از مواد PP تحت فشار ساخته می شود.
اگر اطلاعات کافی در مورد فیلتر Aqua Sand و فیلتر Radwan ندارید ، به اینجا نگاه کنید
انواع شن و ماسه:
به منظور استفاده از فیلتر شن و ماسه ، انواع مختلف شن و ماسه استفاده می شود که از جمله:
رایج ترین شن و ماسه مورد استفاده برای فیلترهای شن و ماسه ، سیلیس ماسه است.
نوع دیگر شن و ماسه مورد استفاده ، شن و ماسه آنتراسیت است که به رنگ سیاه است.
شن سیلیس فشرده نوع دیگری از شن و ماسه مورد استفاده در این دستگاه است که حاوی ترکیبات تیتانیوم است.
استفاده از فیلتر شنی چه مشکلاتی ایجاد نمی کند؟
احتباس و آلودگی آب به دلیل وجود موادی مانند تخم مرغ انگلی ، برگ ، خاک و گرد و غبار ... باعث شیوع بیماری هایی مانند اسهال خونی ، بیماری های پوستی ، زردی و تب روده می شود و در مکان هایی که آب راکد می شود مانند استخر ، به مسئله تغییر فیلتر یکی یکی توجه نکنید ، زیرا افرادی که از استخر استفاده می کنند در معرض برای این بیماری ها
مسئله فیلتر شن برای استخر شنا و فیلتر فشار شن موضوعی است که باید مورد توجه علاقه مندان به فیلتر شن قرار گیرد.
فیلتر شنی به روشی کار می کند که آب آلوده حاوی ذرات معلق وارد شده و آب تمیز از آن خارج می شود و این دستگاه راه حل ایده آل برای کاهش آلودگی آب در کارگاه های صنعتی و همچنین استخرها است.
اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد فیلتر شن و ماسه استخر پارس سنتر و فیلتر شن و ماسه آب تدبیر هستید ، به اینجا مراجعه کنید
به عنوان مثال ، ما می توانیم فیلتر شن برای پرورش ماهی ، فیلتر شن برای آبیاری قطره ای ، فیلتر شن و ماسه پنیر ، فیلتر شن و ماسه frp ، به عنوان یکی از فیلترهای شن و ماسه ارائه دهیم.
توجه به محتوای فیلتر شنی میر آب روما با قطر 400 میلی متر برای شما کاربران گرامی خالی از لطف نیست.
عملکرد فیلتر شن و ماسه
فیلتر شن و ماسه نوعی اولین مرحله برای مراحل تصفیه در دستگاه ها ، در سیستم های تصفیه آب صنعتی با مساحت 50 میکرون برای حذف ذرات معلق در آب است. فیلتر کربن معمولاً پس از فیلتر شنی در دستگاه تصفیه آب نصب می شود. در حال حاضر بهترین فیلتر شنی فیلتر شنی تحت فشار برای استخرهای شنا است که به فیلتر تجهیزات با سرعت زیاد کمک می کند.
عملکرد فیلتر شنی
نحوه تصفیه آب اشتخار با فیلتر شنی
برای تصفیه ، ابتدا آب گل آلود استخر از طریق لوله های ورودی دستگاه وارد فیلترها می شود ، سپس پمپ فشار قوی آب را از طریق فیلتر شن و ماسه و کربن به پایین می فرستد ، در حالی که گل و لای و بقایای کوچک به داخل آب جدا می شود. در پایین فیلترهای شنی نازل هایی با سوراخ های بسیار کوچک وجود دارد که از عبور شن و ماسه جلوگیری می کند و فقط اجازه عبور آب از این سوراخ ها را می دهد. در زیر مخازن ، فیلترهای شن و ماسه فیلتر شده و فیلتر شده از بین می روند. فیلترهای ماسه و کربن در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند که معروف ترین آنها پرکاربردترین فیلتر شنی عمودی با دو عدسی در بالا و پایین فیلتر است. به منظور افزایش سرعت و کیفیت فرآیندهای فیلتراسیون در دستگاه های آب شیرین کن صنعتی و فیلترهای شن و ماسه ، آنها باید قبل از پوشش در داخل فیلترها سمباده بزنند. البته باید گفت که فیلترهای پلاستیکی زیادی در بازار وجود دارد اما در واقع باید گفت برخلاف برنج از نظر کیفیت بسیار پایین تر است و قیمت پلاستیک از برنج کمتر است. به خاطر داشته باشید که یکی از مراحل تهیه فیلتر شنی مناسب ، استفاده از نازل های ساخته شده از مس است. شرکت Ab Paksazan Co Talash فیلترهایی که آنها وارد و تولید می کنند از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و در داخل این فیلترها از 4 لایه مختلف تشکیل شده است که در زیر به این چهار نوع مختلف خواهیم پرداخت: 1- سیلیس با قطر نیم میلی متر در یک میلی متر و نیم. 2- سیلیس دو درجه از قطر 2 میلی متر تا قطر سه و نیم میلی متر 3- سیلیس سه درجه از قطر چهار میلی متر به قطر هشت میلی متر 4- سیلیس با درجه چهار از قطر 8 میلی متر تا قطر دوازده میلی متر. ارتفاع کل سیلیس ریخته شده در مخزن فیلتر شن یک متر است و هیچ ارتباطی به نوع و مقدار ظرفیت ندارد زیرا بعد از تحقیق اگر بیش از یک متر باشد ارتفاع هرچه بیشتر باشد سنگ و ماسه بیشتری پرتاب می شود. در تصفیه آب و عبور آب تأثیر مثبتی نخواهد داشت و در نهایت اگر واقعاً بخواهیم ارتفاع فیلتر و ظرفیت آب تصفیه شده بیشتر باشد ، می توانیم ارتفاع فیلتر را یک و نیم متر در نظر بگیریم. هرچه اندازه دانه های شن ریزتر باشد ، آلاینده های بیشتری می توانند به آب برسند. در بیشتر فیلترهای شنی ، اندازه دانه های شن معمولاً از یک دهم تا یک دهم است. هنگام طراحی فیلتر شنی ، توجه داشته باشید که میزان جریان و جریان آب در حدود 10gpm / ft2 است. برای بدست آوردن فضای مورد نیاز ، ابتدا باید میزان توان مورد نیاز و حداکثر دبی را در نظر بگیریم. و آخرین نکته بسیار مهم این است که ما باید اطمینان حاصل کنیم که آب به درستی از فیلترها عبور می کند و هیچ گونه پرتابی در مسیر شن وجود ندارد.
شستشوی فیلتر شنی (بکواش)
هنگام شستن فیلترهای شن و ماسه ، پس از مدتی متوجه تجمع خاک در شن و ماسه می شویم ، که به نوبه خود منجر به اتلاف آب می شود و مقدار آبی را که باید در این موارد هنگام انجام فرآیند شستشوی مجدد تصفیه شود ، کاهش می دهد. و ما این کار را خواهیم کرد
نحوه شستشوی فیلترهای شنی
چگونه فرآیند شستشو را انجام دهیم؟ شستشوی معکوس یا به همان ترتیب ، همان روند شستشو در فیلترهای شنی با برگشت آب استخر به راحتی انجام می شود. به این ترتیب با عبور جریان برگشتی که همیشه از بالا به پایین است ، دفع از پایین به بالا انجام می شود و زباله ها و مازاد گیر افتاده در شن به سرعت منتقل و به فاضلاب ریخته می شوند. فرآیند شستشوی معکوس رخ می دهد. برای فرایند شستشوی عقب ، ما باید دستگاه و پمپ را خاموش کنیم ، دستگاه را در فرایند شستشوی عقب اجرا کنیم و سپس پمپ را روشن کنیم که این کار معمولاً حدود 2 تا 3 دقیقه طول می کشد. پس از اتمام کامل شستشوی معکوس ، پمپ را دوباره خاموش کرده و دستگاه را در وضعیت خاموش قرار می دهیم ، سپس دوباره پمپ را به مدت نیم دقیقه تا یک دقیقه روشن می کنیم که در نتیجه تخلیه زباله از سیستم مشاهده می شود. بیایید پس از انجام تمام این مراحل ، دوباره پمپ و دستگاه را روی فیلتر قرار داده و به کار با دستگاه ادامه می دهیم.
  • ۹۹/۰۹/۰۶
  • شرکت آب پاکسازان

عملکرد فیلتر شنی

مکانیزم فیلتر شنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی