تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

فیلتر شنی تصفیه آب صنعتی و انواع فیلترهای شنی

زمان تعویض سیلیس
مهندسان بین 5 تا 10 سال توصیه می کنند که ماسه و سیلیس استفاده شده در دستگاه فیلتراسیون شن و ماسه را جایگزین کنند. در حالی که بعضی اوقات مشاهده شده است که فیلترها بیش از 20 سال بدون تغییر در خصوصیات شن کار می کنند ، اما آنها آنطور که باید کار نمی کنند. در ابتدای فیلترها ، شن و ماسه استفاده شده بسیار درشت است. همین ناهمواری است که باعث می شود شن و ماسه ذرات خاک را به داخل آب می ریزد. با کاهش زبری این شن و ماسه با گذشت زمان ، بازده فیلتر کاهش می یابد ، این بدان معنی است که سیستم شما برای بدست آوردن همان کارایی باید تلاش بیشتری کند. نتایج نشان می دهد که پس از 5 سال ، شن و ماسه دیگر قادر به پوشاندن کامل خاک نیست و آب در شستشوی پشت کاملا تمیز نیست. در نتیجه ، چرخه فیلتراسیون کوتاهتر می شود و نیاز به شستشوی پشتی افزایش می یابد. فیلترهای شن و ماسه اتوماتیک بهترین انتخاب برای استخرهای شنا هستند زیرا دارای سیستم شستشوی پشتی اتوماتیک هستند. این بدان معناست که می توان هنگام معکوس سازی سوپاپ ها ، دوباره شسته شده و سوپاپ ها به حالت قبلی خود بازگشتند ، برنامه ریزی کرد. این فیلترها به اپراتور نیاز ندارند اما هزینه اولیه بالاتری دارند.
سیستم های فیلتراسیون شن و ماسه با توجه به نوع ماده ای که در ساخت بدنه استفاده می شود به چند دسته تقسیم می شوند که در زیر توضیح خواهیم داد.
فیلتر شنی تصفیه آب صنعتی
فیلتر شن و ماسه فلزی یا گالوانیزه
فیلتر مورد استفاده در ساخت بدنه فلز ، چه از جنس گالوانیزه باشد و چه از فولاد 304 یا حتی از فولاد 316. به این نوع دستگاه تصفیه آب فیلتر شن معدنی گفته می شود.
فیلتر شن و ماسه فایبرگلاس یا frp
فیلتر شنی از بدنه کامپوزیت تحت فشار ، از جمله فیلتر شنی فایبرگلاس یا FRP ساخته شده است
فیلتر بتن ماسه ای
فیلتر ساخته شده از بتن در ساخت بدنه این دستگاه به این نوع سیستم ، فیلتر شن و ماسه بتن گفته می شود و از این نوع دستگاه تصفیه آب در مقادیر بسیار زیاد استفاده می شود.
فیلتر شن سخت
این سیستم یکی از زیر مجموعه های سیستم تصفیه مواد معدنی است اما به دلیل قیمت بسیار بالا و تقاضای زیاد می توان گفت فیلتر شن و ماسه فولادی کلاس متفاوتی با طراحی خاص و تولیدکنندگان مشهور مانند NAB ZEST و MHTAB GOSTAR است. باکمن و حامیان
 
 
پارامترهای عملیاتی فیلترهای شنی تحت فشار
فیلترهای شنی اغلب تحت فشار در فشارهای عملیاتی از 2 تا 10 بار کار می کنند. افت فشار در لایه ماسه تمیز معمولاً بسیار کم است ، اما قابل توجه است و توسط سازنده و در کاتالوگ شرکت تعیین می شود. این نوع فیلتر ذرات بسیار ریز آب را از بین می برد. موارد مختلفی وجود دارد که می تواند به سرعت فیلترها را تحت تأثیر قرار داده و مسدود کند. در استخرهای تازه بسته ، فیلترهای شن و ماسه به سرعت مسدود می شوند. همچنین ، خاک ، برگ و سایر مواد زائد می توانند چرخه فیلتراسیون را کوتاه کنند.
نقش منعقد کننده ها در عملکرد فیلترهای شنی
بدون منعقد کننده ، فیلتر شنی فقط در جداسازی جامدات درشت از آب در گردش موثر است. اما اگر ماده منعقد کننده اضافه کنید ، شن و ماسه بسیار موثر خواهد بود ، برای جداسازی مواد جامد معلق و باکتری ها برای بهبودی مناسب است.
آلوم (سولفات آلومینیوم) ، یک ماده منعقد کننده رایج ، قبل از فیلتر شن و ماسه به آب استخر تزریق می شود تا مواد معلق را به خوبی لخته کرده و به قطعات بزرگتری تقسیم کند که به راحتی با فیلتر شن و ماسه جدا می شوند. وقتی ماده منعقد کننده به آب اضافه می شود ، در نتیجه واکنش مواد قلیایی موجود در آب ، رسوبات محلول مانند ژل مانند پوسته پوسته تشکیل می شود.
فیلتر شنی تصفیه آب صنعتی
تراشه ها مواد آلی ، رنگ ها و باکتری ها را جذب و قفل می کنند. الک شن و ماسه فیلتر این پوسته را از آب جدا می کند و در نتیجه آب زلال و تمیز از فیلتر شن بیرون می آید. باید زمان مشخصی برای بروز واکنش شیمیایی در نظر گرفته شود ، در غیر این صورت ممکن است در داخل استخر پوسته پوسته ایجاد شود و آب را کدر کند. بنابراین ، باید آلوم به مخزن مکش وارد شود تا احتمال لازم برای تشکیل تراشه وجود داشته باشد.
فیلتر شن و ماسه تحت فشار
فیلتر شنی تحت فشار در واقع همان سیستم فیلتر شنی معمولی است و به این دلیل شناخته شده است که مکانیسم کار آن برای اعمال بیش از یک فشار لازم است.
مشخصات فنی این دستگاه ها عبارتند از:
توانایی مقاومت در برابر فشار تا 10 برابر
مجهز به شیر تسکین دهنده و فشارسنج است
از 4 لایه گرانول سنگ سیلیس استفاده کنید
در سه نوع شیر دستی ، نیمه اتوماتیک و کاملاً اتوماتیک برای شستشوی شستشو موجود است
مزایای فیلتر شنی تحت فشار
  • ناوبری ساده
  • سرعت تصفیه بالا
  • هزینه نگهداری کم
  • هزینه اولیه برای همه مقرون به صرفه است.
  • در نصب و راه اندازی به فضای کمی احتیاج دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی