تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

 

شیر مخصوص فیلتر شنی |
شیر سخت افزاری دستی و فیلتر شن و ماسه FRP برای شرکت طراح پالایش
یک شرکت طراح تصفیه کننده با دو دهه تجربه و سابقه درخشان در تصفیه آب ، شیر سخت کننده دستی و فیلتر شن و ماسه FRP را با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رساند. شیرآلات دستی FRP برای مخازن FRP با بهترین کیفیت و دارای گواهینامه CE Europe هستند. این شیرآلات دستی محصول شرکتهای ROHS و RUNXIN بوده و با دسته طراحی استیل در اختیار همکاران محترم و مشتریان گرامی قرار گرفته است.
شیر سختی یکی از مهمترین قسمتهای دستگاه سخت شدن رزین است زیرا کلیه فعالیتهای مربوط به شستشو و تجدید دستگاه انجام می شود.
مراحل مختلف برای ساخت دریچه درمان عبارتند از:
  • خدمات
  • شستشو
  • محلول آب و نمک (محلول نمکی) را خارج کنید
  • شستشوی آرام
  • سریع شستشو دهید
  • حالت های عملکرد شیر سنگین
با توجه به مراحل کار مشخص شده ، شیر سختی را می توان در یکی از پنج موقعیت کاری زیر قرار داد:
حالت 1: سرویس
هنگامی که ماده سخت کننده کار می کند و در مرحله آماده سازی است ، یون های سدیم موجود در لایه رزین با یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب جایگزین می شوند و بنابراین یون های کلسیم و منیزیم منبع ایجاد کربنات کلسیم هستند و این همان کربنات منیزیم است که از آب خارج می شود.
فرایند تبادل یونی نرم کننده آب
به تدریج و با افزایش مقدار یون های کلسیم و منیزیم در لایه رزین ، رزین اشباع می شود و قدرت سخت شدن خود را از دست می دهد. از این پس شاهد نشت یون های کلسیم و منیزیم در آب خروجی دستگاه خواهیم بود.
این شرایط معمولاً در محدوده 85٪ تا 90٪ ظرفیت اسمی سخت کننده اتفاق می افتد و سخت کننده باید وارد مرحله شستشو و بازسازی شود.
حالت دوم: شستشوی بکواش
یکی از مهمترین مراحل شستشوی ماشین لباسشویی ، فرآیند شستشوی ماشین لباسشویی رزین است. دلیل این امر این است که برای مدت زمان طولانی که سخت کننده در حالت کار است ، لایه رزین تحت جریان مداوم آب از بالا به پایین بوده و بنابراین ، لایه رزین کاملاً فشرده شده است.
در حالت شستشوی معکوس ، جهت جریان آب معکوس می شود و آب از پایین به بالا در داخل سخت کننده حرکت می کند. این باعث می شود لایه رزین منبسط شود و ذرات رزین شناور شوند ، و در حالی که شما برای بازسازی آماده هستید ، ذرات گیر داده شده در داخل لایه رزین نیز از سخت کننده خارج می شوند.
حالت 3: برداشتن نمک
مهمترین مرحله در احیای سختی گیر رزین مرحله مکش آب و نمک در ستون رزین است. مقدار و غلظت محلول آب و نمک و کنترل روند احیا در این مرحله تأثیر عمده ای بر عملکرد رزین در مرحله سرویس بعدی خواهد داشت.
در این مرحله با ورود آب و نمک ، روند تبادل ید برعکس می شود و یون های سدیم موجود در محلول جایگزین یون های کلسیم و منیزیم جذب شده در لایه رزین می شوند.
حالت 4: شستشوی آرام
پس از مکش آب ، نمک و مدت زمان سپری شده ، لازم است ستون رزین را به خوبی بشویید تا محلول آب و نمک از سخت کننده کاملاً خارج شود.
حالت پنجم: شستشوی سریع
در آخرین مرحله ، لازم است که کلیه املاح باقیمانده در ستون (از جمله یونهای کلرید و سختی گیرها) را از ستون رزین خارج کنید تا سخت کننده رزین به شرایط کار برگردد.
انواع شیرهای سخت کننده
شیرهای سخت کننده به طور کلی به دو نوع "نیمه اتوماتیک" و "اتوماتیک" تقسیم می شوند.
شیر سخت افزاری نیمه اتوماتیک
تقویت کننده شیر نیمه اتوماتیک
در شیر سخت افزاری نیمه اتوماتیک ، هر پنج حالت عملکرد شیر سختی را می توان توسط یک شیر انجام داد ، اما تغییر موقعیت شیر ​​سختی باید به صورت دستی توسط محرک انجام شود.
شیر سخت افزاری اتوماتیک
تقویت کننده دریچه اتوماتیک
در شیر سخت شدن اتوماتیک ، پنج حالت عملکرد شیر سختی کاملا توسط سوپاپ اتوماتیک می شود و نیازی به محرک نیست.
دریچه های سخت شدن اتوماتیک به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:
شیرهای سخت کننده گیجگاهی: در این شیرها ، عملیات احیا و شستشو در فواصل زمانی مشخص تنظیم و انجام می شود.
شیرهای سخت کننده جریان: در این شیرها پس از عبور مقدار مشخصی آب از شیر سخت کننده ، عملیات کاهش و شستشو انجام می شود. استفاده از شیرهای سخت کننده جریان در مقایسه با شیرهای سخت کننده گیجگاهی باعث کاهش اتلاف آب و افزایش بازده تولید مجدد می شود.
در این صفحه می توانید انواع شیرهای سخت کننده را مشاهده کرده و ضمن مطالعه مشخصات فنی و مقایسه آنها با یکدیگر ، فیلتر مناسب را انتخاب و خریداری کنید.
  • ۹۹/۰۹/۰۴
  • شرکت آب پاکسازان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی