تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

شستشوی معکوس فیلتر شنی 🚰

فرآیند شستشوی معکوس را بررسی کنید

شستشوی معکوس فیلتر شنی

شستشوی معکوس فیلتر شنی

بررسی فرآیند شستشوی معکوس فرآیند فیلتراسیون و فرآیند شستشوی معکوس در حین کار یک فیلتر شنی منفرد تا حد زیادی به یکدیگر وابسته هستند. فرآیند Backwash تأثیر بدی در مسیر عملکرد فیلتر می گذارد. این می تواند از نظر فیلتراسیون Mayo بر اساس سیستم Backwash فیلتر Backwash فیلتر تغییر کند Bgzardgyry اثر بر حجم فرآیندهای Mack Backashing Mymnasby برای ارزیابی اثربخشی عملکرد همان نازل شستشو مجموعه ای که باید معکوس شود. در عین حال ، فیلترها باعث تهویه و شستشو در شن و ماسه می شوند ، که منجر به افزایش رطوبت در فیلترهای شن می شود. با توجه به شباهت دقت عملیات شستشوی T.201C ، T.201B ، T.201A ، فیلترهای موجود مورد بررسی قرار گرفتند. فیلترهای معکوس T.201A T.201A از Fyltrazmayshdvrt از نظر زمان شستشو ، نمودارهای بسته بندی شده Kshkl 3 ، برنامه TWAA backwash backwash (فیلتر باز: حالت اتوماتیک) 12 دقیقه: شستشوی نهایی 10 دقیقه ، هوادهی: 2 دقیقه اجرا در دسترس. نمودارها هرچه باشد کره با زمان کارآیی شستشوی Mack Zykmtr و Mymtry و Khsb بیشتر نشان می دهد. در شستشوی کدورت Bhymm برای ما تغییرات Kzyn بر این اساس ، در Akdvrt فرآیند شستشو با شروع شستشوی مجدد MAC شستشوی کمتر در آنجا انجام شد. همچنین ، هر مقدار از شستشوی بک واش هرچه باشد ، می توان بک واش را از نظر اقتصادی برای بهبود شستشو موثر ارزیابی کرد. Benbram دو هدف اول Dareimkvs در Ayymm را در حین فرآیند شستشو برای ما کدورت به عنوان کدورت در شروع شستشوی عقب و عملکرد دوم ، مقدار آب مصرفی در عملیات این مطالعه تغییر داد هنگامی که Ashstshvy از مینه سوتا Grdyhvadhy معکوس شد ، و اولین عملکرد حداکثر و عملکرد دوم Kltr (فیلتر باز) در مرحله اول از شستشوی مرحله خرد بازسازی ، در دو دقیقه از ماه مه ، هدف اصلی فیلتر باز کردن فیلتر و گسترش آن است. در مرحله شناور واقعی ، حذف می شود. هوادهی با فیلتر برای دقیقه دوم 10 دقیقه طول می کشد ، جک مرحله را به مرحله اول افضیدر رساند ، تهویه 150 متر مکعب در ساعت آن را با آب و شدت دمبل و کشش هوا شسته و ذرات تمیز را به عنوان یک فنجان بر روی ذرات بازی می کند به هر حال ، ایبهریدوردت را شیب دار می کند ، نشان می دهد که اثر ممکن است باعث ضعف مک شود Zi) ، و با هدف 12 دقیقه یی (شستشو. Nemanandh و اجرای صفر Baqyhzf یکی از کدورت های Aybashd در بستر است. فیلترها 12 دقیقه برای 500 متر مکعب در ساعت با شدت تا Giri ساخته می شوند. 1 NTU Duret و آب و کمیک به پساب وارد می شود از NTU همانطور که در عنوان نشان داده شده است 3 دقیقه آن را بردارید و آن را برای Yi تعمیر کنید (متوقف کردن روند شستشوی Ian Nhamyary به دلیل تراکم پمپ های شستشو (500 متر مکعب در ساعت) مرحله نهایی شستشو را به مدت 9 دقیقه بخاطر بسپارید و 4 دقیقه طول می کشد تا 3 دقیقه باشد شستشوی نهایی. این مقایسه 500 متر مکعب در ساعت سرعت جریان آب از اولین عرض انار و شکل 4 را فراهم می کند. شکل 3 بین عملکرد شستشو و فیلتر دوم مشابه است ، بنابراین روش فعلی مقدار قابل توجهی را انجام نمی دهد ، اما روش اول مقدار شستشو است. آزمایش 130 در شستشوی متر مکعب از آب مورد استفاده برای شستشوی دوم ، مقدار آب مصرفی فیلتر باید با روش آزمایش حذف شود ، بنابراین شستشو باید 118/33 متر مکعب انجام شود.

فیلتر شنی را بزنید

فیلتر شنی پشتی (شستشوی ماسه ای) نگهداری فیلترهای شن و ماسه بسیار آسان است اما در صورت استفاده ، ذرات در کنار این فیلترها گیر کرده و باید شسته شوند. فیلتر شنی باعث می شود ذرات معلق از فیلتر بین سنگهای صاف خارج شده و فیلتر شن توانایی حذف مواد را بدست آورد. تعیین زمان شستشو در فیلترهای شنی بسیار مهم است. بعضی از تولیدکنندگان اظهار می کنند که فیلتر باید حداقل هفته ای یک بار و برخی دیگر یک بار در روز شسته شود. اما به طور کلی ، این سه مورد به وضوح نشان می دهد که یک فیلتر شن و ماسه باید حفاری شود.

شستشوی معکوس فیلتر شنی

شستشوی معکوس فیلتر شنی

زمان فیلتر شن

1- اختلاف فشار در ورودی و خروجی فیلتر شنی نشان دهنده نیاز به شستشوی فیلتر شنی است. در فیلترهای شنی باید یک اندازه گیری تعبیه شود تا این اختلاف فشار را نشان دهد. حداکثر اختلاف فشار باید 20 psi باشد.

2 - قطره جریان یکی دیگر از علائم شستشوی فیلتر است. این افت جریان با نظارت بر آن می تواند به طور کامل شناسایی یا شناسایی شود (GPM ، LPM ، LPH ، M3 / H ، M3 / D). کاهش جریان معمولاً با افزایش فشار و خرد شدن آب همراه است.

3 - کاهش ظرافت آب خارج شده از فیلتر از دیگر علائم شستشوی فیلتر است. (Abpaksazan.com | abpaksazan.com) اگر آب خارج شده از فیلتر کدر یا نامشخص باشد ، این نشان می دهد که فیلتر شنی باید شسته شود.

فیلتر شنی اتوماتیک

در فیلترهای شن معدنی و فیلترهای شن و ماسه FRP می توان از شیر برقی به جای شیرآلات دستی استفاده کرد و این امر باعث می شود که بدون نیاز به عامل و با تقاضای بیشتر ، در فیلترهای شن و ماسه عملیات انجام شود. در فیلترهای شن و ماسه فلزی می توان از شیرهای برقی پنوماتیک برای اتوماسیون فیلتر شن استفاده کرد.

فیلتر شنی را حفظ کنید

سندبلاست را انجام دهید

به دست آوردن رتبه بندی و برنامه ریزی فرآیند صاف سازی شن و ماسه

فیلتر شنی سریع خشک می شود

به نکاتی که سازنده فیلتر شنی به شما گفته توجه کنید

محیط مناسبی را برای نگهداری فیلتر شن ایجاد کنید

دمای محیط برای نگهداری فیلتر شن نباید کمتر از 5 درجه سانتیگراد باشد

حداکثر درجه حرارت مناسب برای نگه داشتن فیلتر شن 65 درجه است

محیط مرطوب و مکانی که فیلتر شن در آن قرار دارد نباید مرطوب و مرطوب باشد

هنگام حمل فیلتر شن و ماسه ، نکات ایمنی را رعایت کنید

ضربه و صدمه به سطح فیلتر باعث پوسیدگی آن می شود ، بنابراین از پوشیدن فیلتر آسیب دیده لذت نمی برید.

هنگام انتخاب پمپ قبل از سنباده زدن ، از نظر فشار و میزان جریان ، با سازنده فیلتر مشورت کنید

هنگام تغییر رگه در فیلتر شنی ، قبل از فیلتر شنی پمپ را خاموش کنید

در حال کار با پمپ قبل از فیلتر شنی ، دریچه هوا را در بالای فیلتر شنی باز کنید

فشار ورودی فیلتر شن نباید بیش از 5-7 بار باشد

در شرایطی که فشار آب ورودی زیاد است استفاده از برش فشار در ورودی فیلتر شن و ماسه ضروری است

اگر مدت طولانی است که از فیلتر شن استفاده نشده است ، بهتر است آب داخل فیلتر شن را تخلیه کنید

از بهداشتی بودن دریچه های فیلتر شنی اطمینان حاصل کنید و آنها را مرتباً چک کنید

از شوینده های اسیدی در فیلترهای شنی استفاده نکنید و در صورت لزوم این کار باید توسط متخصصان تولید کننده انجام شود.

هر 2 تا 5 سال یکبار مواد داخل فیلتر شن را عوض کنید (بستگی به مصرف دارد)

فیلتر شنی را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید

مواد داخل فیلتر شن نباید بیش از 65 تا 70 درصد از حجم داخل فیلتر شن باشد

هنگام نصب فیلتر و قرار دادن مواد در داخل ، هرگز آن را جابجا نکنید ، زیرا این امر باعث سو to عملکرد مواد داخل فیلتر شده و کارایی فیلتر را از دست می دهد.

تحت هیچ شرایطی بدنه فیلتر را جوش ندهید ، زیرا این امر باعث آسیب به محفظه فیلتر می شود.

  • ۹۹/۰۹/۰۴
  • شرکت آب پاکسازان

شستشوی معکوس

شستشوی معکوس فیلتر شنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی