تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

پمپ طبقاتی RO

مشخصات فنی پمپ کف عمودی:
پمپ کف عمودی به صورت عمودی نصب شده و کاملاً قابل حمل است و دارای رد پای کمی است. همانطور که مشاهده می کنید ، از یک موتور الکتریکی و مجموعه ای از پمپ ها تشکیل شده است که شامل پروانه ، دیفیوزر و اتصالات ورودی و خروجی است که به مایع وارد می شوند. این باعث افزایش فشار پس از عبور از پروانه می شود.
پمپ کف عمودی کف پمپ عمودی

پمپ گریز از مرکز که پمپ گریز از مرکز است ، یکی از پمپ های دینامیک است. پمپ گریز از مرکز نوعی پمپ جابجایی غیر مثبت است که با چرخش پروانه انرژی را به مایع منتقل می کند. در این پمپ ها نیرو از موتور الکتریکی گرفته شده و به سیال منتقل می شود. مقداری از این انرژی برای حمل مایع به سمت بالا و در جهت مخالف گرانش ، که در واقع سر پمپ است ، استفاده می شود.

در حقیقت ، نیروی گریز از مرکز انتقال انرژی از پروانه چرخان به مایع برای تولید فشار و در نتیجه حرکت سیال است. پمپ سانتریفیوژ پرکاربردترین پمپ آب در صنعت است و می توان گفت بیش از سه چهارم پمپ های مورد استفاده در صنعت گریز از مرکز هستند. بارزترین ویژگی پمپ گریز از مرکز این است که در هر شرایطی مقدار معینی از جریان آب را با فشار ثابت تولید می کند.

کلاس پمپ چیست؟
پمپ های سانتریفوژ برقی سری ، پمپ هایی هستند که در آنها مایعات از طریق پروانه های متعدد واقع در طبقات بالا نیز منتقل می شوند.
این پمپ ها به صورت پمپ های چند مرحله ای ، چند پروانه ای یا فشار قوی نیز ارائه می شوند.
پمپ کلاس از یک ستون ، شافت اصلی یا شافت اصلی پمپ تشکیل شده است که پروانه ها و رگ ها یا دیفیوزرها را در یک ستون قرار می دهد.
با ورود مایع به پروانه و پخش کننده پروانه به داخل محفظه پمپ ، فشار افزایش می یابد و با پیشروی مایع و ورود به پروانه بیشتر و بیشتر ، فشار افزایش می یابد و مایع به سمت خروجی پمپ هدایت می شود ، اما نکته اصلی در جریان تغییر نمی کند پمپ است. سرعت موتور الکتریکی در پمپ برقی کلاس ثابت.
پمپ چند طبقه

                                                         
انواع پمپ های برقی رده:
پمپ برقی عمدتا به صورت پمپ کلاس عمودی و پمپ کلاس افقی تولید و عرضه می شود.
در نوع پمپ زمینی افقی که به پمپ زمینی دائمی نیز معروف است ، به دلیل اندازه کوچک و موقعیت کاملاً یکپارچه در محل نصب پمپ ، در مقایسه با پمپ برقی زمینی افقی کاربردهای زیادی دارد اما پمپ برقی زمینی افقی در مکان هایی با ارتفاع محدود. بسیار قابل بهره برداری است.
پمپ دسته افقی پمپ کلاس افقی

مزایا و ویژگی های پمپ کلاس:
از مزایای پمپ زمینی افقی و پمپ زمین عمودی افزایش فشار ناشی از کارکرد پمپ است همچنین می توان گفت که این پمپ کوچک و ساکت است اما دوره تعمیر و نوسازی این نوع پمپ ها باید کوتاه و کوتاه مدت باشد. وی همچنین معتقد بود که مایع نباید حاوی ذرات معلق باشد زیرا می تواند آسیب جدی به پمپ وارد کند.
سرانجام ، پمپ افقی و پمپ عمودی نباید به دلیل فشار زیاد خشک و مایع شوند.
پمپ عمودی ایتالیایی

مشخصات فنی پمپ یک کلاس چیست؟
فشار عملیاتی بالا تا 30 برابر
دبی بالای پمپ به 45 تا 50 متر مکعب در ساعت می رسد
مصرف برق از 45 تا 55 کیلو وات
اندازه ورودی و خروجی از 1 اینچ تا 3 اینچ
بدنه پمپ از فولاد و چدن ساخته شده است
پروانه پمپ ساخته شده از فولاد و چدن
شافت پمپ از فولاد ساخته شده است
بوش سرامیکی برای کنترل چرخش شافت
دیفیوزرها برای هدایت جریان شعاعی
پایه استیل و چدن
کاربرد پمپ زمینی در صنعت چیست؟
پمپ زمین عمودی و پمپ زمینی افقی در بیشتر صنایعی مورد استفاده قرار می گیرند که برای عبور و انتقال مایعات ، به ویژه آب ، به فشار زیادی نیاز دارند ، از جمله
صنعت نمک زدایی صنعتی
صنایع تصفیه آب
خوراک دیگ بخار
دیگهای بخار و صنایع مرتبط با سیستمهای ترمودینامیکی
صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی
صنایع تولید اسید و پایه
صافی ها
آب و فاضلاب
برج های مسکونی
خانه مهر
آسمان خراش ها

مارک ها و مدل های موجود در گروه پمپ:
تولید کنندگان پمپ های برقی کف افقی و پمپ های کف عمودی برقی برای انتقال مایعات که به آنها پمپ های فشار قوی نیز می گویند ، به شرح زیر است:
پمپ سری PENTAX
پمپ سری LOWARA
پمپ سری GRUNDFOS
پمپ سری PUMPIRAN
پمپ سری EBARA
پمپ سری KSB
پمپ سری دنده
پمپ کلاس CNP
پمپ سری LEO
پمپ سری DAB
سایر پمپ های سری SAER

تعمیر و نگهداری پمپ زمینی:
از آنجایی که تعمیر پمپ به خصوص پمپ زمین عمودی و پمپ زمینی افقی نیاز به یک متخصص باتجربه دارد و از آنجا که داخل شافت و هسته اصلی پمپ پروانه ها و مخازن پروانه زیادی وجود دارد ، نگهداری آن بسیار حساس است و به آژانس نمی رود. و خدمات پس از فروش پمپ صدمات جبران ناپذیری به مصرف کننده وارد خواهد کرد.
پس از تعمیر و مونتاژ پروانه ها در داخل شافت مرکزی به دلیل عدم تحمل دیده شده توسط سازنده ، متأسفانه پس از راه اندازی پمپ ، نشتی بلافاصله از قسمت مکانیکی رخ داده و باعث خرابی قسمت بوش سرامیکی و اصلاح ظرف سرامیکی و آستر پمپ می شود. .

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • شرکت آب پاکسازان

پمپ آب شیریرن کن

پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی RO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی