تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

پمپ تزریق

به نظر شما ، ممکن است محیط کار مربوط به انتخاب پمپ مناسب برای شما نباشد. اما بسیار مهم است که بدانید پمپ دوز شما در یک محیط گرم و آفتابی کار می کند یا در دمای بسیار پایین کار می کند؟ زیرا به عنوان مثال اگر قرار است یک پمپ در آفتاب کار کند ، باید پمپی را انتخاب کنید که بتواند در برابر دمای بالا کار کند. این حداکثر دما معمولاً در کاتالوگ دوز پمپ ذکر می شود.آب پاکسازان

پمپ های دوز یا پمپ های اندازه گیری یا به عبارت دیگر پمپ اندازه گیری ، پمپ هایی هستند که مقدار معینی (دوز مشخص) مایع را پمپ می کنند (تزریق می کنند).


به طور طبیعی ، در سیستم های دوز پمپ ، میزان جریان و فشار از مهمترین پارامترها هستند. بنابراین ، تمام پمپ های دوزینگ جریان قابل تنظیم دارند.
یکی از ویژگی هایی که پمپ دوز را از پمپ های مشابه متمایز می کند ، توانایی تغییر چرخه رفت و برگشت است. در تمام پمپ های دوزینگ ، تغییر سرعت جریان با تغییر مسیر قابل انجام است ، اگرچه در بیشتر پمپ های دوز ، تغییر فرکانس تزریق نیز برای کنترل جریان استفاده می شود. [1]
این پمپ های دوز دارای انواع و مکانیسم های مختلفی مانند پمپ دوز دیافراگم ، پمپ دوز پیستون ، پمپ دوز مارپیچ و پمپ دوز پریستالت (سیلندر) با مواد مانند: ST316 ، PE ، PTFE ، PVDF و ... هستند. سایر مواد شیمیایی تولید می شوند.
نیروی محرکه این پمپ های دوز دهی به طور کلی الکتریکی ، الکتریکی ، برقی یا مغناطیسی ، پنوماتیک و هیدرولیکی است.
لازم به ذکر است که در پمپ های سانتریفیوژ معمولی ، سرعت تغییر با تغییر فشار ، توان الکتریکی و سایر عوامل تغییر می کند و برای استفاده به عنوان پمپ دوز مناسب نیست.

قوطی های تزریق کلر در سیستم کلرزنی گفته می شوند که با ابعاد ، ظرفیت های مختلف ، دستی یا هر مشخصه دیگری طراحی و اجرا می شوند. از محصول همان شرکت استفاده می شود ، البته از نمونه های اروپایی یا هر مارکی می توان برای سفارش استفاده کرد.

لازم به ذکر است که این بسته پمپ دوز فقط برای تزریق کلر نیست و می تواند برای تزریق سایر مواد شیمیایی مایع نیز مورد استفاده قرار گیرد و از آنجا که در موارد تزریق کلر از این بسته ها بیشتر استفاده می شود ، به طور گسترده ای به عنوان ایستگاه پاکسازی شناخته می شود که همان پمپ دوز است.

راهنمای انتخاب پمپ دوز مناسب(آب پاکسازان)

امروزه پمپ های دوزینگ ، معروف به پمپ های اندازه گیری یا پمپ های سرنگ ، تجهیزاتی هستند که می توانند در صنایع مختلف برای افزودن مواد شیمیایی به محلول ها مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به تنوع این پمپ ها و تغییراتی که به طور مداوم در آنها ایجاد می شود ، انتخاب پمپ دوز مناسب می تواند یک روند چالش برانگیز باشد.


دبی
میزان جریان مهمترین عاملی است که هنگام انتخاب پمپ دوز باید در نظر گرفت. اگر جریان مورد نظر خود را بدانید ، گام مهمی در انتخاب پمپ مورد نظر خود برداشته اید. میزان جریان بر حسب گالن در دقیقه یا لیتر در دقیقه اندازه گیری می شود. اما مهم است که بدانیم اصطلاح دبی در بازار استفاده نمی شود اما به جای آن اصطلاح قطر پمپ استفاده می شود. زیرا هرچه آب پمپ بیشتر شود ، حجم آن نیز بیشتر خواهد بود. برای اینکه بدانید کدام پمپ جریان مورد نیاز را تأمین می کند ، باید پمپ را انتخاب کنید تا حداکثر دبی شما از 90٪ ظرفیت آن پمپ بیشتر نشود.
محیط عملیاتی


تشکیل مایعات

با توجه به این فاکتور ، در طولانی مدت می توانید از ساییدگی و پاره شدن پمپ دوز جلوگیری کنید. ترکیب مایع همچنین در انتخاب اندازه و نوع پمپ دوز تأثیر دارد. بنابراین قبل از انتخاب پمپ دوز مناسب باید دقیقاً فرمولاسیون مایعاتی را که دارید بشناسید. از چه موادی تشکیل شده است؟ آیا این یک سوسپانسیون غلیظ با محلول رقیق است؟ به عنوان مثال ، اگر محلول شما حاوی ذرات جامد است ، باید پمپ دوز را انتخاب کنید که دارای غشا special خاصی باشد.
مواد جز P پمپ آب پاکسازان
بسیاری از گیاهان به طور منظم از مواد خورنده یا ساینده استفاده می کنند که به اجزای پمپ بادوام نیاز دارند. بنابراین دانستن واکنشهای شیمیایی که اجزای پمپ تحت تأثیر آنها قرار دارد بسیار مهم است. این اطلاعات به شما امکان می دهد یک پمپ دوز دهی را انتخاب کنید که توانایی قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی را داشته باشد. برای این منظور ، دوز پمپ ها از مواد مختلفی ساخته شده اند که می توانند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کنند. به عنوان مثال ، انتخاب پمپ دوز که سر آن از پلاستیک ساخته شده و یک حلال تزریق می شود ، بسیار خطرناک است. زیرا حلالهای پلاستیکی می خورد و بهتر است از فولاد ضد زنگ استفاده شود.

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • شرکت آب پاکسازان

دوزینگ پمپ

پمپ تزریق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی