تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

طراحی فیلتر شنی

صافی شنی یا همان فیلتر شنی صنعتی (Sand filter) طراحی فیلتر شنی یکی از رایج ترین روش های فیلتراسیون آب به شمار می رود که سرعت بالا در امر فیلتراسیون ، فضای کم ، هزینه نگهداری پایین و… از مزایای این روش می باشد. فیلتر شنی جهت فیلتر کردن و زلال سازی آب به روش فیزیکی برای حذف املاح معلق یا مخلوط در آب می باشد.

آب خالص بی رنگ ، بدون طعم و مزه و حتی بدون بو می باشد که حلالی بسیار عالی است که می تواند بسیاری از مواد معدنی موجود در مسیر خود را در درون خود حل کند . به همین دلیل است که چیزی بعنوان آب خالص (pure water )  در طبیعت وجود ندارد ، بلکه آب همیشه حاوی ناخالصی های شیمیای و بیولوژیکی است.

راجب دستگاه تصفیه آب صنعتی بیشتر بدونید.

فیلتر شنی

قیمت فیلتر شنی ایمکس

فیلتر شنی استخر دست دوم

فیلتر شنی استخر دیجی کالا

خرید فیلتر تحت فشار

فیلتر شنی اتوماتیک

خرید فیلتراسیون

فیلتر شنی frp

فیلتر شنی پاکمن

ساخت فیلتر شنی خانگی

اجزای فیلتر شنی

نحوه ریختن سیلیس در فیلتر شنی

ساخت فیلتر شنی دست ساز

نازل فیلتر شنی

فیلتر شنی پرورش ماهی

نحوه لوله کشی فیلتر شنی :

عملکرد فیلتر شنی

نقش لایه های شن و ماسه در بهبود کیفیت اب

فیلتر ثقلی

فیلتر شنی ایمکس

ترتیب دانه بندی فیلتر شنی

فیلتر شن گیر آب

نحوه لوله کشی فیلتر شنی

enlightened از فیلترهای شن برای حذف مواد جامد معلق از آب استفاده می شود. فیلترهای شن و ماسه صنعتی H2K برای حذف جامدات معلق بزرگتر (50-100 میکرون) با استفاده از یک اندازه رسانه تصفیه طراحی شده اند. با تنظیم اندازه ماسه فیلتر می توان درشت بودن فرآیند فیلتراسیون را تعیین کرد. اندازه موثر هر دانه شن و ماسه به طور معمول از 0.35 میلی متر - 1.2 میلی متر متغیر است. فیلترهای شن و ماسه صنعتی می توانند از لایه های رسانه پشتیبانی شده درجه بندی شده استفاده کنند یا مستقیماً روی صفحه توزیع یا هدر / زیر آب تخلیه جانبی نصب شوند.
 
فیلتر شنی

 

از فیلترهای شن برای حذف مواد جامد معلق از آب استفاده می شود. فیلترهای شن و ماسه صنعتی H2K برای حذف جامدات معلق بزرگ (50-100 میکرون) با استفاده از یک حجم تصفیه متوسط ​​طراحی شده اند. با تنظیم اندازه فیلتر شن و ماسه ، می توان فرآیند تصفیه درشت را تعیین کرد. اندازه موثر هر دانه شن و ماسه معمولاً از 0.35 میلی متر تا 1.2 میلی متر است. فیلترهای شن و ماسه صنعتی می توانند از لایه های رسانه ای پشتیبانی شده درجه بندی شده استفاده کنند یا مستقیماً روی صفحه توزیع یا هدر / سمت تخلیه جانبی نصب شوند

فیلترهای شنی چندرسانه ای یک محلول تصفیه آب صنعتی برای از بین بردن مواد جامد معلق در حجم کم است. این فیلترها از چندین لایه محیط فیلتر برای ایجاد شرایط بیشتر در بار جامدات و حذف ذرات ریز استفاده می کنند. فیلترهای چندرسانه ای صنعتی معمولاً قادر به فیلتر کردن ذرات تا 10-25 میکرون هستند و بسته به اندازه و ترتیب محفظه فیلتر می توانند تا فیلتر 5 میکرونی برسند. هنگامی که آب به پایین بستر می رود ، به دلیل درزهای محیط فیلتراسیون ، تخلخل کاهش می یابد. ذرات کوچکتر و آبشار از هر لایه حذف می شوند ، در نتیجه فیلتر عمق واقعی ایجاد می شود و ظرفیت فیلتر فیلتر شن را بسیار افزایش می دهد. فیلترهای چندرسانه ای گاهی اوقات به عنوان فیلترهای دوتایی ، آنتراسیتی ، گرانولی یا چند لایه یا فشار استفاده می شوند. فیلترهای چندرسانه ای از لایه های پشتیبانی شده رسانه ای تحت زهکشی استفاده می کنند تا از حرکت لایه ها به یکدیگر در هنگام شستشو جلوگیری کنند.

 

در حذف آهن محلول ، از فیلتر مخصوص تولید شده برای کاهش آهن ، منگنز ، سولفید هیدروژن و فلزات سنگین در آب از طریق اکسیداسیون و فیلتراسیون استفاده می شود. H2K از انواع رسانه های خاص از جمله سبز منگنز ، ماسه Katalox Light و Filox-R برای فیلتر کردن آب استفاده می کند. این فیلتر از پوشش دی اکسید منگنز استفاده می کند که روی سطح یک محیط دانه ریز رسوب کرده است. دی اکسید منگنز به عنوان یک کاتالیزور واکنش برای کاهش اکسیداسیون آهن و منگنز عمل می کند.

برنامه های معمول تصفیه:

    دستگاه های تصفیه آب صنعتی
    فیلترهای آب شهری
    میزان تصفیه آب
    فیلتر فاضلاب
    آب استخر
    فیلتر آب صنعتی
    فیلترهای شن و ماسه صنعتی
    فیلتر آب چندرسانه ای
    تصفیه آب زیرزمینی
    فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی

 

    آب طوفان از بین می رود
    آب پخته شده برای پخت و پز
    دستگاه های تصفیه فشار
    سیستم فیلتر شنی آماده
    فیلتر آب شن و ماسه
    خنک کننده آب
    آب آشامیدنی
    آب آبیاری
    آب نما
    ویژگی های پارک آبی

گیج فیلتر شن و ماسه صنعتی: فیلتر فیلتر هوا ، سیستم فیلتراسیون چند رسانه ای

H2K Technologies یک تولید کننده اختصاصی فیلترهای شن و ماسه صنعتی است ، تیم مهندسی ما پروژه شما را از طراحی اولیه تا تنظیمات اصلی سیستم پشتیبانی می کند. طراحی فیلترهای چندرسانه ای و شن و ماسه برای هر پروژه متفاوت است و به ویژگی های فرایند نیاز به تصفیه آب بستگی دارد.

    غلظت مواد جامد: غلظتهای بالاتر مواد جامد معلق به سرعت بارگذاری فیلترهای شن و ماسه با قطر بیشتر نیاز دارند.
    حد تخلیه و مقصد: غلظت پساب مورد نیاز در طی فرآیند به تعیین اندازه مخازن فیلتر کمک می کند. با افزایش محدودیت های تخلیه مجاز ، قطر کشتی افزایش می یابد.
    اندازه ذرات فیلتر: مقدار بار مورد نیاز برای فیلتر کردن صحیح مواد جامد از جریان فرآیند باید برای مواد جامد کوچکتر کمتر باشد. شن و ماسه دانه ریز و چند لایه محیط برای حذف مواد جامد معلق کمتر از 10 میکرون مورد نیاز است.
    منبع آب Backwash: فیلتر شستشوی فیلتر برای تمیز کردن فیلترها و از بین بردن مواد جامد معلق خارج شده از بستر استفاده می شود. چرخه های شستشوی پشتی را می توان به عنوان منبع به خودی خود و یا به عنوان منبع خارجی طراحی کرد. همان منبع شستشو از آب فیلتر شده توسط فیلترهای کارگر استفاده می کند. یک شستشوی خارج از منبع از منبع خارجی آب تمیز مانند خط آب خانگی یا مخزن ذخیره استفاده می کند.

شستشوی معکوس اتوماتیک یک منبع اتوماتیک با استفاده از آب فیلتر شده از ظروف در حال کار بدست می آید و به یک ظرف آماده استفاده هدایت می شود. ما سیستم های فیلتر شنی آماده با طرح های سهام و طرح های سفارشی تولید می کنیم. سیستم های خود منبع به طور معمول از سه فیلتر برای تأمین جریان کافی برای 15-15 گرم در دقیقه / 2 سرعت شستشوی بستر فیلتر استفاده می کنند. همه سلولها به ترتیب شسته می شوند و برای شستشو به منبع آب مستقلی نیاز نیست. تصفیه در چرخه شستشوی شستشو ادامه خواهد یافت ، بنابراین سیستم در هنگام شستشوی معکوس "پایین" نیست. چرخه شستشوی فیلتر شن و ماسه معمولاً ده دقیقه در هر فیلتر است و معمولاً بین روز و هفته مورد نیاز است. سیستم های فیلتر شن و ماسه صنعتی H2K به راحتی کار و نگهداری می شوند و می توان از سنسور فشار ، تایمر یا شروع دستی برای شروع چرخه شستشو استفاده کرد.

Air Scour از هوای فشرده برای کمک به تمیز کردن لایه های محفظه فیلتر عروقی استفاده می کند. شستشوی آب با هوا قبل از شکستن چرخه شستشو باعث شستشو باقیمانده در مرکز فیلتر می شود.


فیلترهای شن و ماسه چند رسانه ای یک محلول تصفیه آب صنعتی برای از بین بردن مواد جامد معلق در اندازه های ریز است. این فیلترها از چندین لایه رسانه فیلتر برای تطبیق بیشتر بارگذاری مواد جامد و حذف ذرات ریزتر استفاده می کنند. فیلترهای چند رسانه ای صنعتی معمولاً قادرند ذرات را تا 10-25 میکرون فیلتر کنند و بسته به اندازه و ترتیب ظرف فیلتر می توانند به فیلتر 5 میکرون برسند. هنگامی که آب از طریق بستر به سمت پایین جریان می یابد ، با لایه هایی از محیط فیلتراسیون با کاهش تخلخل روبرو می شود. ذرات کوچکتر و پی در پی توسط هر لایه حذف می شوند ، فیلتراسیون عمق واقعی ایجاد می کنند و ظرفیت فیلترها را به میزان قابل توجهی از فیلتر شن افزایش می دهند. از فیلترهای چندرسانه ای نیز بعضاً به عنوان فیلترهای دوتایی ، آنتراسیت ، رسانه گرانول ، چند لایه یا فشار استفاده می شود. فیلترهای چند رسانه ای از لایه های رسانه ای پشتیبانی شده درجه بندی شده در زیر تخلیه استفاده می کنند تا از مهاجرت لایه ها به یکدیگر در هنگام شستشوی مجدد جلوگیری کنند.

در حذف آهن محلول از یک فیلتر فیلتر مخصوص تولید شده استفاده می شود تا آهن ، منگنز ، سولفید هیدروژن و فلزات سنگین آب را از طریق اکسیداسیون و فیلتراسیون کاهش دهد. H2K از انواع رسانه های ویژه از جمله منگنز گرینسند ، Katalox Light و Filox-R برای فیلتراسیون آب استفاده می کند. در این فیلتر فیلترهای تولید شده از پوشش دی اکسید منگنز که روی سطح یک محیط ریزدانه رسوب کرده است استفاده می شود. دی اکسید منگنز به عنوان یک کاتالیزور در واکنش کاهش اکسیداسیون آهن و منگنز عمل می کند.

برنامه های تصفیه معمول:

تصفیه آب صنعتی
فیلترهای آب شهری
تصفیه آب اصلاح
فیلتر فاضلاب
آب استخر
فیلتر آب صنعتی
فیلترهای شن و ماسه صنعتی
فیلتر آب چند رسانه ای
تصفیه آب زیرزمینی
فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی



آب طوفان از بین می رود
آب خوراک دیگ بخار
پرداخت تصفیه کننده
سیستم فیلتر شنی کلید در دست
فیلتر آب شن و ماسه
آب خنک کننده
آب قابل شرب
آب آبیاری
آب فواره آب
ویژگی های پارک آبی

اندازه گیری فیلترهای شن و ماسه صنعتی: فیلتر آبشویی هوا ، سیستم فیلتر چند رسانه ای

H2K Technologies سازنده سفارشی فیلتر شن و ماسه صنعتی است و تیم مهندسی ما از طراحی اولیه تا راه اندازی سیستم کلید در دست پشتیبانی از پروژه شما هستند. طراحی فیلترهای چندرسانه ای و شن و ماسه برای هر پروژه متفاوت است و به خصوصیات فرایند نیاز به تصفیه آب بستگی دارد.

غلظت مواد جامد: غلظت بالاتر مواد معلق به نرخ بارگیری فیلتر شن و ماسه های قطر بزرگتر نیاز دارد.
محدودیت تخلیه و مقصد: غلظت پساب مورد نیاز در جریان فرآیند به تعیین اندازه مخازن فیلتر کمک می کند. با شدت گرفتن محدودیت ها برای کمک هزینه تخلیه ، قطر کشتی افزایش می یابد.
اندازه ذرات برای فیلتر: میزان بارگذاری مورد نیاز برای فیلتر کردن کافی مواد جامد از جریان فرآیند ، برای مواد جامد با اندازه کوچکتر باید کمتر باشد. شن و ماسه فیلتر ظریف و چندین لایه محیط برای حذف جامدات معلق زیر 10 میکرون لازم است.
منبع آب شستشوی معکوس: شستشوی معکوس فیلتر برای تمیز کردن فیلترها و از بین بردن مواد جامد معلق که در بستر محیط خارج شده اند ، استفاده می شود. چرخه های شستشوی پشتی را می توان به صورت خود منبع یا بیرون منبع طراحی کرد. شستشوی معکوس خود منبع از آب فیلتر شده توسط فیلترهای وظیفه استفاده می کند. بک واش خارج از منبع از منبع خارجی آب تمیز مانند خط آب خانگی یا مخزن ذخیره استفاده می کند.

Backwash خودکار منبع خودکار با استفاده از آب فیلتر شده از کشتی های وظیفه و هدایت آن به یک ظرف آماده به کار حاصل می شود. ما سیستم های فیلتر شنی کلید در دست را با طرح های سهام و سفارشی تولید می کنیم. سیستمهای خود-منبع به طور معمول از سه فیلتر استفاده می کنند تا جریان کافی برای 12-15 گرم در دقیقه / فوت 2 از سرعت جریان شستشوی سطح بستر فیلتر را فراهم کنند. همه سلولها به ترتیب شستشو داده می شوند و منبع آب مستقل برای شستشو لازم نیست. فرآیند فیلتراسیون در طول چرخه شستشوی معکوس ادامه خواهد یافت ، بنابراین سیستم در هنگام شستشوی عقب "پایین" نیست. چرخه های شستشوی فیلتر شنی معمولاً ده دقیقه در هر فیلتر است و معمولاً بین روزانه و هفتگی مورد نیاز است. سیستم های فیلتر شن و ماسه صنعتی H2K به راحتی کار می کنند و نگهداری می شوند ، می توان از سنسور فشار ، تایمر یا شروع دستی برای شروع سیکل شستشو استفاده کرد.

Air Scour از هوای تحت فشار برای کمک به شستشوی مجدد لایه های محفظه فیلتر عروق استفاده می کند. آب شستشوی هوا قبل از شکستن چرخه شستشو رسوبات موجود در محیط فیلتر باعث می شود تا به راحتی شستشو شود.
 
  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • شرکت آب پاکسازان

طراحی فیلتر شنی

فیلتر شنی

فیلتر صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی