تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۱
  • ۰

تصفیه آب صنعتی

تصفیه خانه جدید 150 میلیون دلاری گرند فورکس به طور کلی از سیستم فیلتراسیون مدرن تری نسبت به کارخانه شهر قدیمی استفاده می کند. عملکرد این سیستم جدید گرانتر است اما برای جذب "آلاینده های در حال ظهور" مانند "مواد شیمیایی برای همیشه" طراحی شده است که باعث ایجاد مشکلاتی در شهرهای دیگر شده است. این گیاه با رشد و گسترش شهر آماده گسترش است.
فرد گوتز ، سرپرست تصفیه خانه گرند فورکس ، در 28 مارس 2021 رسانایی رمپ های اسمز معکوس تأسیسات را کنترل می کند. این ساختمان فضای کافی برای چندین بانک دیگر از این سرسره ها را دارد تا بتواند رشد آینده شهر را تأمین کند. عکس از اریک هلدن / گرند فورکس هرالد

ابرهای سفید که اندکی پس از خارج شدن از شیر در یک لیوان آب گرند فورکس شکل گرفته و پراکنده می شوند ، ممکن است برجسته ترین ویژگی تأمین آب این شهر باشد.

به گفته فرد گوتز ، که کارخانه تصفیه آب جدید گرند فورکز 150 میلیون دلاری را بر عهده دارد ، این اکسیژن محلول است و با گرم شدن آب نسبتاً سردی که از سیستم آبکاری عبور می کند ، ابرها ایجاد می شوند و به سمت آپارتمان یا خانه می روند. غیر از ابر و تماس های گاه به گاه و گاهاً عصبانی اطراف او ، گوتز و سایر کارمندان کارخانه جدید و قبلی عموماً بدون توجه کار می کنند. گوتز امیدوار است که این راه را حفظ کند.

کارخانه جدید یک طرح "ترکیبی" است ، به این معنی که می تواند آب رودخانه را با استفاده از یک سیستم غشایی نسبتاً جدید یا یک سیستم سنتی تر بر اساس نرم کننده های آهک فیلتر و تمیز کند. آبی که از طریق غشا عبور می کند با pH متفاوتی نسبت به آبی که با آهک تصفیه می شود به پایان می رسد ، که به معنای فرایند متفاوتی است که در نهایت باعث نوشیدن آن می شود. گوتز گفت: مصرف کنندگان نباید هنگام استفاده از آب شهری بتوانند فرآیندی را از فرآیند دیگر تشخیص دهند.

وی گفت: "اگر آنها متوجه شوند که من کاری انجام می دهم ، من احتمالاً کار خود را اشتباه انجام می دهم."

کلاه در حدود 70 واحد کدورت نفلومتریک - معیاری که برای اندازه گیری میزان پاکیزگی استفاده می شود - اندازه گیری شد و تا حدود 10/0 "NTU" تمیز شد. کارخانه جدید می تواند این عدد را تا 0.02 NTU کاهش دهد.

گوتز گفت ، تفاوت بین این ارقام ، مانند هر تفاوت روزمره در عملکرد نیروگاه ، نباید برای ساکنان قابل توجه باشد ، اما هدف این است که یک محافظ در برابر "آلاینده های در حال ظهور" در آب آشامیدنی در سراسر ایالات متحده باشد ، مانند به عنوان کودها ، سموم دفع آفات ، داروهایی که مردم آنها را تخلیه می کنند و مواد پلی فلوئوروآلکیل - "PFAs" یا "مواد شیمیایی برای همیشه" - که در سایر شهرهای غرب میانه به یک مشکل تبدیل شده است ، مانند بمیدجی ، مین. فرودگاه توسط فوم اطفا حریق که حاوی PFA است آلوده شده بود.

به عنوان مثال سولفات ها می توانند از حوضه دریاچه شیطان به رودخانه سرخ در جنوب فارگو و سپس از شمال به آب آشامیدنی شهرهای بزرگ بروند. این سولفات ها در مقادیر زیاد خورده می شوند ، می توانند ملین باشند. گوتز گفت ، فیلتراسیون مرسوم آهک نمی تواند آنها را بگیرد ، اما سیستم غشای جدیدی از گیاه می تواند.

کارخانه جدید همچنین می تواند PFA ها را فیلتر کند ، اما ، از آزمایش 2018 ، آنها هنوز در منبع آب Grand Forks ظاهر نشده اند. این شهر قرار است طی چند سال آینده مجدداً آزمایش آنها را انجام دهد ، بسته به اینکه دولت فدرال آیین نامه های مربوط به آب آشامیدنی را به روز کند.

گوتز گفت: "بله ، هزینه تصفیه آب هزینه بیشتری دارد ، اما اکنون از آلودگی های بعدی در امان هستیم." "و هدف زمانی که ما این تسهیلات را شروع کردیم این بود که شما به عنوان جو عموم مردم نتوانید تفاوت را تشخیص دهید."

کارگران کارخانه در ماه مه به ساختمان جدید نقل مکان کردند اما پمپاژ آب به سیستم توزیع شهر را شروع نکردند تا 17 ژوئیه ، زمانی که شهردار براندون پوچینسکی دریچه ای را در مقابل گروهی از کارمندان و پیمانکاران شهر باز کرد.

بوچنسکی ماه گذشته در اولین سخنرانی دولتی خود در این شهر اظهار داشت که این گیاه پروژه "یک بار در قرن" است و به منظور گسترش هرچه بیشتر شهر طراحی شده است: آب به طور کلی وارد ضلع غربی ساختمان می شود و قبل از آن از طریق شرق تصفیه می شود. به خانه های Grand Forks پمپاژ می شود. این ساختمان به گونه ای طراحی شده است که در شمال و جنوب قابل توسعه است تا تجهیزات تصفیه و تصفیه بیشتر در آن جای گیرد.

کارمندان کارخانه به صورت جفت کار می کنند ، آب را در نقاط مختلف سیستم خود آزمایش می کنند ، مطمئن می شوند تجهیزات به درستی کار می کنند و کل اتاق کارخانه را از اتاق کنترلی که "تماس" می نامند کنترل می کنند. کارگران تقریباً به طور انحصاری از سیستم پیشرفته غشایی برای تصفیه آب آشامیدنی Grand Forks استفاده می کنند و معمولاً روزانه حدود 7.5 میلیون گالن آب در شهر پمپ می کنند. در صورت خرابی یا غوطه ور شدن سیستم غشایی ، یک سیستم آهک مرسوم تر آماده کار است.

گوتز گفت: "ما تصمیم گرفتیم یک برنامه ترکیبی تهیه کنیم تا بتوانیم همیشه به عنوان مشتری آب مرطوب برای شما ارسال کنیم." "ما غشاها را به مدت پنج سال امتحان کردیم تا مطمئن شویم که برای ما مفید خواهد بود ، اما ... این چیز جدیدی است و ما می خواهیم از داکوتای شمالی مطمئن شویم."

قفسه های سر به فلک کشیده و پر از لوله های سفید ، بال جدید کارخانه تصفیه آب John W. Pray در فورت داج را پر می کند ، جایی که غرش مکانیکی پمپ های عامل می تواند گفتگوی سختی را به وجود آورد.

آن پمپ های پر سر و صدا با فشار زیاد آب را از غشاهای داخل لوله ها عبور می دهند. وقتی آب از آن لوله ها خارج می شود ، فاقد کلسیم ، منیزیم و سایر مواد سخت کننده آب است.

نتیجه نهایی: آبی که از هر شیر آب در فورت داج خارج می شود مانند گذشته سخت نخواهد بود. آب نرم واقعی نخواهد بود ، اما بعد از اینکه تمام این تجهیزات جدید در اوایل ماه مه کاملاً به کار افتادند ، ساکنان مجبور نخواهند بود از نرم کننده های آب خود استفاده کنند.

 

 

https://www.plaza.ir/mag/140001/344982/industrial-water-purifier/

همه لوله ها ، فیلترها و پمپ ها فرآیند تصفیه آب به نام اسمز معکوس را ممکن می کنند.

ساخت نصب جدید اسمز معکوس در فورت داج در آوریل 2019 آغاز شد. پس از تأخیرهای متعدد ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، انتظار می رود سیستم در ماه آینده شروع به کار کند.
چگونه کار می کند؟

درون هر یک از لوله های سفید یک غشا plastic پلاستیکی وجود دارد که با سوراخ های میکروسکوپی زیادی پر شده است. مهندس شهر تونی تروتر گفت هر سوراخ کوچکتر از ویروس است.

وی گفت: هنگامی که آب به داخل لوله ها پمپ می شود ، فقط مولکول های آب می توانند از سوراخ ها عبور کنند. با عبور از مولکول های کلسیم ، منیزیم ، کلرید و سایر مواد ، آب با سختی کاهش یافته ایجاد می شود.

چه تاثیری بر ساکنان خواهد گذاشت؟

سختی آب در دانه ها اندازه گیری می شود. به گفته تروتر ، آب موجود در فورت داج اکنون 26 تا 27 دانه سختی دارد.
وی گفت وقتی سیستم اسمز معکوس در حال کار است ، آب حدود 7 دانه سختی خواهد داشت.

تروتر گفت ساکنانی که نرم کننده آب دارند از یک چهارم نمکی که الان مصرف می کنند استفاده خواهند کرد.

وی گفت که آنها باید نرم کننده های آب خود را تنظیم کنند.

تروتر گفت: "انجام این کار برای مشتریان ضروری است زیرا کل هدف این پروژه کاهش کلریدها است."

وی گفت: صورتحساب های آب افزایش می یابد ، اما با پس انداز حاصل از عدم خرید به اندازه نمک برای نرم کننده ها ، این میزان جبران می شود.

وی افزود: از آبگرمکن ها گرفته تا قابلمه های قهوه پس از شروع جریان آب نرم تر ، ماندگاری بیشتری خواهد داشت

چرا این کار را انجام می دهید؟

اداره منابع طبیعی آیووا این شهر را به سمت کاهش مقدار کلریدهای موجود در آب تصفیه شده تخلیه شده از رودخانه دس ماین از تصفیه خانه فاضلاب هدایت کرد. هیچ راهی عملی برای بیرون آوردن کلریدها در طی فرآیند تصفیه فاضلاب وجود ندارد.

مهندسان تشخیص دادند که کلریدها از نمکی استفاده می شود که در نرم کننده های آب استفاده می شود. سیستم اسمز معکوس برای کاهش نیاز به آن نمک ابداع شد.

این چقدر هزینه کرد؟

Woodruff Construction LLC ، از فورت داج ، 19،970،000 دلار قرارداد ساخت این نیروگاه را داشت.

ماشین آلات اسمز معکوس از Harn RO Systems Inc. ، از ونیز ، فلوریدا ، به قیمت 3،343،500 دلار خریداری شد.

پرداخت برای سیستم جدید ماهیانه حدود 7 دلار به صورتحساب آب مسکونی اضافه می کند. بخشی از این افزایش قبلاً به صورتحساب های آب اضافه شده است.

اکنون گیاه چگونه کار می کند

مرحله 1 آب وارد شده از گیاه از چاه ها از طریق هوادها عبور می کند تا اکسیژن به آن اضافه شود. این ماده آهن را در آب اکسید کرده و باعث سهولت در حذف آهن می شود.

گام. 2: آب از طریق حوضه های فیلتراسیون عمق هشت فوت پر از ماسه ، شن و سنگ رودخانه عبور می کند. آهن اکسید شده و سایر مواد به ماسه و سنگ می چسبند.

مهندس شهر تونی تروتر گفت: "این یک روش کاملاً آزمایش شده و واقعی برای فیلتر کردن آب است."

مرحله 3: مقدار کمی کلر به آب اضافه کنید تا هر گونه باکتری از بین برود ، سپس آن را به یک مخزن بسته و در نهایت ، شبکه های اصلی آب پمپ کنید.

نحوه کار گیاه با اسمز معکوس

گام. 1: هواده ها

مرحله 2: حوضه های تصفیه

مرحله 3: آب را از طریق غشاهای پلاستیکی در سیستم اسمز معکوس وارد کنید.

مرحله 4: مقدار کمی آب فیلتر شده اضافه کنید که از طریق اسمز معکوس عبور نکرده است. تروتر گفت که از سختی کاهش یافته آب از شستشوی مواد از شبکه های آب جلوگیری می کند.

کارخانه جدید که در حاشیه غربی شهر واقع شده است علاوه بر هزینه بالای آن ، هزینه بیشتری نسبت به کارخانه قدیمی در کنار رودخانه سرخ دارد. گوتز و ملانی پاروی ، مدیر آبرسانی گرند فورکس ، گفتند دشوار است که بگوییم هزینه کارخانه جدید چقدر است ، بخشی به این دلیل که این یک سال مالی کامل در حال بهره برداری نیست. با این حال ، باروی و سایر مقامات شهری بودجه تصفیه آب خود را از 5 میلیون دلار در سال 2018 ، قبل از شروع ساخت کارخانه جدید ، به 5.5 میلیون دلار در سال 2021 ، اولین سال کامل بهره برداری ، افزایش دادند.

اما ، صرف نظر از هزینه ها ، سیستم غشایی نسبت به سیستم سنگ آهک کارآمدتر است و آبی که تولید می کند به مراتب تمیزتر است ، حتی اگر با چشم غیر مسلح یکسان باشد. تصفیه خانه قدیمی ، که به طور انحصاری از سیستم تصفیه معمولی استفاده می کند ، آب را دریافت می کند

دون کنی ، رئیس تجارت جهانی سیستم های آب شرکت فرانکلین الکتریک ، اظهار نظر کرد ، "ما تصفیه آب را به عنوان مجاورت استراتژیک با موقعیت پیشرو پمپاژ آب زیرزمینی در سطح جهانی شناسایی کرده ایم. ما خوشحالیم که حضور پررنگ Puronics در بازار ، تمرکز بر کیفیت و رویکرد مشتری مداری را به مشاغل تصفیه آب اضافه می کنیم. Puronics 70 سال سابقه غنی به عنوان ارائه دهنده پیشرو در سیستم های تصفیه آب مسکونی و تجاری برتر دارد و این خرید کانال ، محصول و پیشنهادات جغرافیایی ما را در ایالات متحده گسترش می دهد. من می خواهم از اسکات باتیست ، رئیس بازنشسته و مدیر عامل شرکت Puronics بخاطر حمایت قاطع وی در طی این انتقال ، تشکر کنم و مایلم از کارمندان Puronics در خانواده فرانکلین الکتریک استقبال کنم. "

Franklin Electric یک رهبر جهانی در تولید و بازاریابی سیستم ها و اجزای حرکت آب و سوخت است. فرانکلین الکتریک که در محصولات و خدمات خود به عنوان یک رهبر فنی شناخته می شود ، در برنامه های مسکونی ، تجاری ، کشاورزی ، صنعتی ، شهری و سوخت رسانی به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

گلوبال بازار تصفیه آب را تولید کرده و تا سال 2031 به 187.4 میلیارد دلار رسیده است
DUBAI ، 3 روز پیش
بر اساس گزارشی از تحقیقات بازار شفافیت ، بخش تصفیه آب تولید شده احتمالاً طی 10 سال آینده با ارزش بازار خود به 187.4 میلیارد دلار در سال 2031 افزایش خواهد یافت.
 
آب تولید شده آب مخزنی است که همراه با فاز نفت و گاز تولید می شود. متناوباً ، آب به دریا یا فاضلاب تخلیه می شود.
 
تمام آب تولید شده حاوی روغن و جامدات معلق است ، در حالی که برخی از آبهای تولید شده حاوی فلزات سنگین و آثاری از ماده رادیواکتیو هستند که با گذشت زمان مقیاس رادیواکتیو را در لوله های چاه رسوب می دهند. فلزات موجود در آب تولید شده شامل روی ، سرب ، منگنز ، آهن و باریم است.
 
از نظر درآمد ، تخمین زده می شود که بازار جهانی تصفیه آب تولید شده در CAGR 5٪ در دوره پیش بینی گسترش یابد ، به دلیل عوامل زیادی که TMR در گزارش خود در مورد بازار جهانی تصفیه آب تولید شده ، بینش و پیش بینی های کاملی را ارائه می دهد.
 
پیش بینی می شود بازار خاورمیانه و آفریقا نیز به دلیل حضور گسترده تولید کنندگان بزرگ نفت و گاز در منطقه ، به دلیل حضور گسترده تولیدکنندگان بزرگ نفت و گاز در منطقه و تصویب مقررات سخت ، در طول دوره پیش بینی به طور قابل توجهی گسترش یابد. مقررات دولتها در مورد تخلیه آب تولید شده اعلام شده است.
 
عربستان سعودی سال گذشته در بازار تصفیه آب تولید شده در خاورمیانه و آفریقا تسلط داشت.
 
براساس این گزارش ، بازار جهانی تصفیه آب در جهان به طور گسترده ای تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد ، از جمله افزایش کمبود آب ، قوانین و مقررات سختگیرانه در سراسر جهان برای تصفیه آب و سرمایه گذاری های مداوم در اکتشاف نفت و گاز.
 
مصرف نفت با افزایش صنعتی شدن در کشورهای مختلف رو به افزایش است. چین به دلیل صنعتی شدن سریع ، یکی از مصرف کنندگان برجسته نفت در جهان است.
 
عمده بازیگران فعال در بازارهای جهانی عبارتند از: شرکت های انرژی زیمنس ، شلومبرگر محدود ، شرکت خدمات انرژی Cetco ، TechnipFMC ، هالیبرتون ، اوویو ، وولیا ، سیستم های Enviro-Tech ، Suez SA و Sulzer.
 
ابتکارات دولت چین از جمله اجازه دادن به شرکتهای خصوصی که دارایی خالص آنها بیش از 43 میلیون دلار است ، شرکتهای مختلفی را تحت حمایت قرار می دهند تا مجوز انجام اکتشاف و تولید نفت و گاز در چین را به منظور افزایش سرمایه گذاری در این بخش برای بهبود سریع از کشور صادر کنند. تأثیر Covid-19.
 
افزایش سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز به دلیل افزایش مصرف نفت و گاز در سطح جهانی ، کاربرد گیاهان تصفیه آب تولید شده در صنعت نفت و گاز را افزایش داده است.
 
قیمت های نفت نوسانات قابل توجهی را نشان داده و طی 2 تا 3 سال اخیر در نوسان است. در نتیجه ، دولت های کشورهای مختلف تلاش های مختلفی را برای مقابله با افزایش قیمت نفت و احیای سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز انجام می دهند.
 
در حال بهبودی از تأثیر همه گیر Covid-19 بر صنعت نفت و گاز ، و دولت های چندین کشور در تلاشند تا با ارائه بسته های مختلف کمک رسانی برای بخش نفت و گاز در کشورهای مربوطه صنعت را بازسازی کنند.
 
از نظر نوع تصفیه ، بخش تصفیه اسمز معکوس / غشا در سال 2020 در بازار جهانی تصفیه آب تولید شده تسلط داشت. پیش بینی می شود این بخش با CAGR 5٪ بین سالهای 2021 و 2031 گسترش یابد.
 
بازار تصفیه آب تولید شده در آسیا و اقیانوسیه به احتمال زیاد در دوره پیش بینی گسترش خواهد یافت. این افزایش در فعالیت های اکتشاف نفت و گاز ، به ویژه در چین و استرالیا ، به منظور تأمین پاسخگویی به تقاضا ، عامل عمده ای در ایجاد بازار تصفیه آب تولید شده در منطقه است.-سرویس خبری

http://bit.ly/abpaksazan

https://cutt.ly/kv2tgcf

https://rebrand.ly/ce5b76

http://shorturl.at/fuxC7

http://datajoo.com/news/news-reportage/300886/

http://bit.ly/datajoo1

https://cutt.ly/Av2tcdZ

https://rebrand.ly/7dff85

http://shorturl.at/antOQ

http://tiny.cc/k8jwtz

https://vebeet.com/%D8%A2%D8%A8-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A2%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%86-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

https://bit.ly/3vc8dE8

https://cutt.ly/wv2tkLr

https://rebrand.ly/hxh1iz0

http://shorturl.at/pBDPR

https://www.irna.ir/news/84291543/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%B2-%D9%85%D8%B9%DA%A9%D9%88%D8%B3-RO

https://bit.ly/3gCJ8OU

https://cutt.ly/Vv2tnAA

http://shorturl.at/bnKOZ

http://tiny.cc/l8jwtz

https://eco.shafaqna.com/FA/263327/%D8%A7%D8%AC%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA/

https://bit.ly/3gCXpLA

https://cutt.ly/Av2tQww

https://rebrand.ly/e031fvw

http://shorturl.at/muMS3

http://tiny.cc/m8jwtz

https://www.1pezeshk.com/archives/2021/03/abpaksazan.html

https://cutt.ly/Zv2tWrf

https://bit.ly/3gBxhR3

https://rebrand.ly/8cdbf5

http://shorturl.at/flmCX

https://www.ghatreh.com/news/mm36843/%DA%86%D8%B1%D8%A7%20%D8%A2%D8%A8%20%D8%B1%D8%A7%D8%8C%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%9F

https://bit.ly/3sPBiE2

https://cutt.ly/Bv2tToz

https://rebrand.ly/ghatreh1

http://shorturl.at/drHT6

https://www.mehrnews.com/news/5182768/%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%B2-%D9%85%D8%B9%DA%A9%D9%88%D8%B3-RO

https://bit.ly/3xqjh2K

https://cutt.ly/sv2tURr

http://shorturl.at/vA389

http://tiny.cc/n8jwtz

https://eco.shafaqna.com/FA/263327/%D8%A7%D8%AC%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA/

https://bit.ly/3vl5Kr1

https://cutt.ly/0v2tOCO

https://rebrand.ly/ondsgp3

http://shorturl.at/eoruB

http://tiny.cc/p8jwtz

https://www.chetor.com/222034-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D9%86%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D9%86%DB%8C-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/

https://bit.ly/2Qu3zmq

https://cutt.ly/jv2tAHP

https://rebrand.ly/rde4v7q

http://shorturl.at/nGIPT

 

 

  • ۰۰/۰۲/۰۵
  • شرکت آب پاکسازان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی