تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن
var x = document.getElementsByTagName("a"); var i; for (i = 0; i < x.length; i++) { x[i].removeAttribute("rel"); }

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی 🌊 تصفیه آب صنعتی ro 💦 مراحل تصفیه آب صنعتی ♒ تصفیه آب صنعتی pdf 🚰 لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 💧 شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی 🧊 ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 🌍 دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست 💦 دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم 👍 تجهیزات تصفیه آب صنعتی 🌐 تصفیه آب صنعتی قیمت 🏭 آب شیرین کن

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم
راه اندازی مغازه تصفیه آب
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب
مراحل تصفیه آب صنعتی
قیمت آب شیرین کن 2000 لیتری
دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
آب شیرین کن صنعتی
ساخت آب شیرین کن خانگی
تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب شیرین کن
لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه اب بزرگ
تجهیزات تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی چیست
قیمت آب شیرین کن صنعتی
قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی
کاربرد دستگاه دیالیز چیست
کاربرد دستگاه تقطیر چیست
تحقیق در مورد دستگاه تصفیه آب
کاربرد دستگاه تصفیه آب علوم هشتم

  • ۰
  • ۰

سرویس تصفیه آب

 

آخرین به روز رسانی مقاله سرویس تصفیه : ۷ دی ۱۳۹۹

  • اضافه شدن سوالات متداول (Frequently Asked Questions)
سرویس تصفیه آب صنعتی

بعد از پیدا کردن مشکل، برای رفع آن یا می‌بایست قطعه مورد نظر تعویض گردد و یا تعمیر شود. سعی و تلاش تکنسین های شرکت آب پاکسازان بر تعمیر قطعه خراب می باشد و نه تعویض آن قطعه و در صورت امکان نبودن تعمیر، قطعه مورد نظر تعویض می گردد .

خدمات تصفیه آب صنعتی
تعمیر تصفیه آب صنعتی
نگهداری تصفیه آب صنعتی

تعمیر تصفیه آب

در این آموزش تصمیم داریم شما رو با معایب احتمالی دستگاه تصفیه آب صنعتی و تعمیر آن دستگاه به صورت تخصصی در تعمیر انواع و اقسام تصیفیه آب های صنعتی خانگی و نیمه صنعتی آشنا کنیم، چنانچه از رنگ، بو، مزه و هرآنچه که آب مصرفی شما را مکدر کرده است ناراضی هستید میتوانید با پشتیبانی واحد خدمات تصفیه آب پاکسازان تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید.
همچنین هرگاه مشکلی برای دستگاه تصفیه آب پیش آمد لطفا در قدم اول با کارشناسان آب پاکسازان مشاوره کنید. برای ثبت سفارش تعمیر و سرویس تصفیه آب صنعتی و دریافت پیشنهادات و قیمت از شرکت های معتبر و متخصصین محلی کمک بگیرین.

سرویس تصفیه آب صنعتی

شرکت آب پاکسازان از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در زمینه مشاوره، طراحی، خدمات، ساخت، واردات، فروش و راه اندازی انواع سیستم‌های تصفیه آب و تصفیه فاضلاب آغاز کرده است. واحد خدمات شرکت آب پاکسازان، پر سابقه ترین واحد شرکت بوده و یکی از مهم ترین بخش هایی که شرکت آب پاک سازان در آن سرمایه گزاری بسیاری نموده است که از بدو تاسیس شرکت با تکیه بر مهندسین خلاق تکنسین های مجرب خود با ایجاد محیطی پویا و کارا به ارایه خدمات فنی و مهندسی می‌پردازد.

قطعات سرویس تصفیه آب صنعتی
 

خدمات تصفیه آب صنعتی

برای ارتقای سطح رضایت مشتری شرکت آب‌پاکسازان تصمیم گرفته است برای مشتریانی که از انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می کنند واحدی را به نام بخش خدمات دستگاه تصفیه آب صنعتی و امداد تصفیه راه اندازی نماید. لازم به ذکر است تمامی دستگاه های ساخته شده توسط شرکت آب پاکسازان دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

تعمیر تصفیه آب صنعتی

مهم ترین دغدغه مشتریان دستگاه تصفیه آب صنعتی، خدمات پس از فروش بعد از عرضه کالاست، جالب است بدانید که سیستم های تصفیه آب در هر واحدی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. هدف و اولویت واحد خدمات آب پاکسازان ارائه سرویس پشتیبانی بر مبنای رضایت مندی مشتریان است. در واقع یک خدمات پس از فروش واقعی سیستم های تصفیه آب باید از ویژگی های فوق برخوردار باشد.

نگهداری تصفیه آب صنعتی

واحد خدمات شرکت آب‌پاکسازان با بیش از ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات، قابلیت نگه داری و تعمیر سیستم های تصفیه آب از قبیل RO ، UF ، MF ، NF در ابعداد مختلف و همچنین در انواع آب شیرین کن دریایی ، کشاورزی، صنعتی، دام و طیور، پزشکی و شرب را دارا می‌باشد.

حمل سرویس تصفیه آب صنعتی
 

ویژگی واحد خدمات

خدمات پس از فروش و واحد خدمات شرکت آب پاکسازان مبنای کار خود را بر رضایت مشتری گذاشته که با ارائه خدمات نوین و فنی بتواند نیاز و دغدغه خریداران و بهره برداران را مرتع کند.

از ویژگی های واحد خدمات شرکت آب پاکسازان می توان به موار زیر اشاره کرد :

 

تکنسین تصفیه آب صنعتی

روند انتخاب و استخدام، شرکت آب پاکسازان برای واحد خدمات شرکت ، به این صورت است که این افراد می‌بایست دارای فکر فنی و هوش بالا به همراه شناخت کامل قطعات و تجهیزات می باشد. حال با آموزش و اصول تعمیرات و خرابی های سیستم یک فرد در مجموعه پرورش داده شده و به عنوان کارشناس اجازه فعالیت پیدا میکند. میانگین فعالیت کارشناسان و تکنیسین کادر خدمات شرکت آب پاکسازان به ۷ سال می رسد . و این در حالی است که آموزش ها و دوره های قوی نیز در شرکت برای آن ها داده می‌شود.

تیم تصفیه آب
 

مشکل سرویس تصفیه آب

بعد از پیدا کردن مشکل ، برای رفع آن یا می بایست قطعه مورد نظر تعویض گردد و یا تعمیر شود . سعی و تلاش تکنسین های شرکت آب پاکسازان ( تصفیه آب و تصفیه فاضلاب ) بر تعمیر قطعه خراب می باشد و نه تعویض آن قطعه و در صورت امکان نبودن تعمیر ، قطعه مورد نظر تعویض می گردد . با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و افزایش قیمت ها قطعا هزینه نگهداری ro برای بهره برداران و دارندگان سیستم RO بسیار مهم و حائز اهمیت است .

ماشین سرویس تصفیه آب صنعتی
 

خدمات تصفیه آب

خرابی در دستگاه تصفیه آب صنعتی، معمولا به دلایل طراحی اشتباه، عدم رسیدگی، عدم تزریق مواد شیمایی، انجام ندادن سرویس های دوره ای، ایجاد تغییر در سیستم و غیره رخ می دهد. لازم به ذکر است سیستم RO در دنیا جزو سیستم های تازه و نوین به حساب می آید. و جود متخصص پاسخگو و مجرب، بسیار برای دارندگان سیستم RO و بهره برداران حائز اهمیت و مهم است.

اهمیت سیستم RO

اهمیت سیستم RO در مجموعه ها و مکان هایی که دستگاه تصفیه آب صنعتی در آن نصب شده است ، بر کسی پوشیده نیست . در بغضی از مواردی سیستم RO برای مکان خاص و کار های خاص ساخته می شود ، ماننده بیمارستان ها ، بخش دیالیز بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها ، دکل های نفتی ( جهت تامین آب شرب و غیره ) ، تصفیه آب مرغداری ها ، کشاورزی، تصفیه آب آزمایشگاهی و غیره . ارائه خدمات به این واحد ها در اولویت و مهم می باشد لذا با جان انسان و موجود زنده مرتبط است . به همین منظور ارائه خدمات شبانه روزی در هفت روز هفته به این دلیل است که امیت داشته و بایست به آن توجه نمود.

سرویس تصفیه آب در محل

همان طور که عرض کردیم ارائه خدمات در تمامی اوقات برای بسیاری از واحد ها ضروری است . لذا سرعت در ارائه این نوع خدمات نیز بسیار مهم است . برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات دستگاه تصفیه آب صنعتی ، شرکت آب پاکسازان تعداد زیادی واحد تجهیز به همراه کلییه امکانات و تجهیزات فرام کرده است که باعث سرعت بخشیدن به این کار می شود .

سرویس تصفیه آب
 

مشکلات خدمات تصفیه آب

یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات دارندگان سیستم RO و بهره برداران تامین قطعه اصل و اورجینال است. متاسفانه به دلیل تحریم ها و مشکلات کشور، تامین قطعه اورجینال مشکل ساز و سخت شده است. متاسفانه ارایه جنس فیک ( تقلبی ) و غیر اصل و حتی عدم ارائه صحیح جنس مورد نظر، بسیار در این صنعت و بازار ایران مرسوم شده است. این کار به دلیل حاشیه سود بهتر و بیشتر و عدم وجود جنس اصلی در بازه های زمانی، رخ می دهد. لذا شرکت آب پاکسازان خود وارد کننده قطعات اصلی و مهم، دستگاه تصفیه آب می باشد. استفاده از قطعات غیر اصل و فیک می تواند هزینه نگهداری دستگاه RO را تا ۳ برابر افزایش دهد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی
 

هزینه تصفیه آب صنعتی

خط و مشی شرکت آب پاکسازان بر مبنای رضایتمندی مشتریان بوده و در همین راستا سعی و تلاش کرده کلیه خدمات خود را با قیمتی منصفانه و معقول ارائه دهد . تمامی هزینه های دریافتی تحت نظارت مستقیم مدیریت واحد خدمات بوده و حدود قیمت نیز قبل از انجام کار برای شما مشخص می گردد.

تحویل آب شیرین کن صنعتی

همان گونه که قبلا عرض کردیم پایه و اساس واحد خدمات شرکت اب پاکسازان بر رضایت مندی مشتری است . از این رو شرکت آب پاکسازان خدمات خود را گارانتی و تست شده تحویل مشتریان می دهد . همچنین آموزش بهره برداران و دارندگان سیستم RO یکی از اصول کار بوده و همیشه به آن اهمیت داده شده است .

سرویس تصفیه آب
 

مراحل آب شیرین کن صنعتی

واحد خدمات شرکت آب پاکسازان برای ارائه خدمات خود از طریق ثبت سفارش، توسط مشتری و ارسال نیرو ، اقدام می نماید.

ممبران
 
 

واحد خدمات شرکت آب‌پاکسازان، از سال ۱۳۷۷ با ارائه‌ی خدمات نوین در زمینه‌ی تعمیر ونگهداری سیستم‌های تصفیه‌ی آب از قبیل mf , uf , ro و nf در ابعاد و مدال‌های مختلف هم‌چون دستگاه‌های تصفیه‌ی آب دریایی، کشاورزی، صنعتی، دام‌وطیور، پزشکی و شرب فعال می‌باشد.

هدف و اولویت این واحد خدماتی ارئه‌ی سرویس‌های پشتیبانی بر مبنای رضایت‌مندی مشتریان است، هم‌چنین می‌توان به ویژگی‌هایی از قبیل پاسخ‌گویی در لحظه، ارئه‌ی خدمات در هفت روز هفته و بیست وچهار ساعت شبانه روز، سرعت عمل در سرویس‌دهی خدمات، استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت اشاره نمود.

شما می‌توانید از طریق تماس با مرکز خدمات شرکت آب‌پاکسازان، علاوه بر در خواست خدمات تعمیر ونگهداری از مشاوره‌های فنی‌ومهندسی به صورت کاملا رایگان استفاده نمائید.

خدمات آب پاکسازان، تعریفی جدید از خدمات پس از فروش

شماره‌های تماس :

۰۹۱۹۰۱۵۸۴۰۴ – ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ – www.abpaksazan.com

 
سرویس تصفیه آب صنعتی
 

مراحل انجام خدمات به شرح زیر است :

ثبت درخواست سرویس تصفیه

مرحله اول این است که بهره برداران و دارندگان سیستم RO می توانند از طریق تماس با تلفن های شرکت و یا با تکمیل این فرم که فرم درخواست خدمات می باشد ، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند .

ثبت درخواست توسط شرکت

مرحله دوم پس از تماس و یا ثبت خدمت توسط مشتری در واحد خدمات شرکت آب پاکسازان ، کارشناسان مربوطه با توجه به نوع دستگاه ، محل دستگاه ، نوع خرابی دستگاه و ظرفیت دستگاه ، تکنسین خود را به محل اعزان می کند . لازم به ذکر است با هنگام ارسال کارشناس مربوطه ، تمامی وسایل های مربوط به دستگاه ، همراه واحد اعزامی می باشد و این امر باعث رفع مشکل در یک نوبت می گردد ، که خود باعث کاهش هزینه و سرعت بخشیدن به کار می شود .

فرم تصفیه آب صنعتی
 

هماهنگی ها جهت تعمیر تصفیه

مرحله سوم بعد از این که درخواست شما توسط شرکت ثبت و تایید شد ، این است که کارشناس مربوطه جهت اعزام با شما تماس خواهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد . این کار معمولا به دلیل تعیین زمان مناسب جهت حضور کارشناس صورت می گیرد .

ثبت خدمات سرویس تصفیه

پس از انجام کار و تعمیر دستگاه ، فرمی کامل از شرح کار توسط کارشناس مربوطه تکمیل می گردد . این فرم شامل اطلاعات مشتری ، آدرس و محل دستگاه ، قطعات استفاده شده ، قطعات مورد نیاز در آینده ، پارامتر های اصلی دستگاه قبل از انجام خدمت ، پارامتر های اصلی دستگاه بعد از انجام خدمت و غیره ثبت میگردد . این فرم توسط دارنده دستگاه تصفیه آب صنعتی و بهره بردار تایید می شود . این فرم به مشتری این دید را می دهد که چه قطعاتی در دستگاه تصفیه اب صنعتی خود تعویض شده ، قبل و بعد از انجام خدمت چه اتفاقی رخ داده است .

سوالات عمومی سرویس تصفیه

به چه منظور از سیستم اسمز معکوس در سرویس تصفیه استفاده می شود؟

سیستم RO طراحی شده است تا یون ھا را از محلول جدا کند. بر حسب ماھیت یون و نوع ممبرین استفاده شده ،بیشتر یون ھا در حدود %۹۶ تا %۹۹ دفع می شوند.

اگرچه ممبرین ھای RO نیز مانند یک مانع برای جامدات معلق عمل می کنند، اما توصیه نمی شود که از آنھا برای این منظور استفاده گردد. ممبرین ھا توسط جامدات معلق دچار لای گرفتگی می شوند ،در نتیجه باعث می شوند که فشار عملیاتی و تعداد عملیات شستشو زیادتر شده و طول عمر ممبرین ھا کمتر گردد.

برای جلوگیری از لای گرفتگی، انجام پیش تصفیه ضروری است تا جامدات معلق از آب خوراک RO حذف شوند متداول ترین کاربرد RO ، نمک زدایی از آب دریا و آب لب شور برای استفاده آشامیدنی و صنعتی توسط دستگاه تصفیه آب صنعتی RO می باشد.

به ھر حال، چون تقاضا برای شیرین کردن آب رو به رشد است، از سیستم RO برای رسیدگی به فاضلاب و استفاده مجدد از آن، به مقدار زیاد استفاده می شود. این موارد به پیش تصفیه ھای گسترده ای نیاز دارند، که برخی اوقات در آنھا از دیگر فن آوری ھای غشائی ھم چون میکروفیلتراسیون یا اولترافیلتراسیون، برای حداقل کردن لای گرفتگی ممبرین ھای RO استفاده می‌شود.

 

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • شرکت آب پاکسازان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی